Merethe_L Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 På å gå på nett via mobilen.. F.eks med 30MB, hvor mye kan jeg da være på nett iløpet av mnd..?? Eller går det bare på nedlastinger..? Lenke til kommentar
practiz Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 På å gå på nett via mobilen.. F.eks med 30MB, hvor mye kan jeg da være på nett iløpet av mnd..?? Eller går det bare på nedlastinger..? jeg som brukte iphone, surfet mye med å lese nyheter og epost og en sjelden gang i blant lastet ned apps brukte nærmere 500mb... når du leser nyheter så må du tenke at du laster ned linker, tekst OG bilder, ikke bare littegranne, for vær gang du oppdaterer siden, laster du det ned på nytt. Lenke til kommentar
Jaudaa Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 På min iPhone bruker jeg alt fra 300-500 MB. Spørst hvor mye tilgang jeg har til WiFi. Lenke til kommentar
thomas-no Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Jeg bruker Opera mini til internet, leser mail og synkroniserer kalender og kontakter automatisk. Jeg bruker også mobilversionen av de nettsider som har dette (eks. m.vg.no ) Med 20-30 min surfing pr dag ligger jeg på 20-30mb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå