Putewar Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg er da så heldig at jeg bor i garasjen hjemme hos familien. Brodern har fiksa det slik at vi har kablet nett ned til garasjen, men nå ønsker jeg å få en trådløs sone her nede i garasjen ettersom den trådløse ruteren i hovedhuset ikke når ned til garasjen. Er ikke så fryktelig god på alt det som har med å sette opp nett og slikt, men er det noen som kan anbefale en trådløs ruter (for det er vel det jeg trenger?) til meg som ikke er alt for dyr? Lenke til kommentar
practiz Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg er da så heldig at jeg bor i garasjen hjemme hos familien. Brodern har fiksa det slik at vi har kablet nett ned til garasjen, men nå ønsker jeg å få en trådløs sone her nede i garasjen ettersom den trådløse ruteren i hovedhuset ikke når ned til garasjen. Er ikke så fryktelig god på alt det som har med å sette opp nett og slikt, men er det noen som kan anbefale en trådløs ruter (for det er vel det jeg trenger?) til meg som ikke er alt for dyr? hvor stort område vil du dekke som trådløs sone ? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Det er en garasje, så sikkert ikke 200M2 :-) Billig og bra router: https://prisguiden.no/produkt/92329 Støtter inntil ca 15Mbit trådløst. Lenke til kommentar
Putewar Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg trenger maksimum 10 m rekkevidde så det er ikke store greiene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå