wolf5 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Jeg har mekket et program som leser manga fra websider. Det begynte med onemanga men den støtter nå flere websider. Jeg bruker den personlig til å lese alle mine favoritt mangaer. I utgangspunktet viser den siden du leser samt forrige og neste på hver side. Når man leser en side så henter den i bakgrunnen de kommende sidene slik at man slipper å vente. Siden er klar når man skal lese den. Den lagrer automatisk et bokmerke på hver manga som leses i en liste (og husker hva side du var på sist). Ved å bevege musen ned mot venstre hjørne dukker kontrollene opp. Når man leser forsvinner disse. Dobbeltklikk listen for å velge manga fra den. Det er knapper for fullskjerm og mulighet til å browse mangasidene etter nye mangaer. Knappene med tall er gjør at man kan be programmet lese så mange sider inn i minnet mens man holder på (mindre venting). Navigering: Taster + mus. Den tekstboksen jeg har fyllt ut en sti på trenger man ikke fylle ut. Men om man gjør det så lagres manga sidene fortløpende til den stien i en egen mappe, som man da lett seinere kan pakke til CBZ eller CBR fil. Jeg bruker den noen ganger for å "rippe" en manga" og lage disse filene lokalt. Ved å trykke på ">500" knappen så henter den de neste 500 sidene og lagrer dem. Programmet er laget i C# (.Net 3.0). Download: OneMangaReader. Pakk ut en plass med skriverettigheter og kjør OneMangaReaderWPF.exe. Den lagrer favorittene i en Fav.txt fil samme sted for EXE filen ligger. For de som ikke har .Net 3.0 installert: .Net 3.0 Redistributable Package Om noen vil ha kildekoden så er det bare til å PMe meg. Endret 10. juli 2010 av wolf5 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Kan denne bli brukt til å rippe hele mangaer da? Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Så fremt websiden har alt sammen så ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå