Liberalistiske Samebror Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hva tror du skjer med livet ditt de 10 neste årene? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Tror enten går det helt i dass, noe shit skjer som at jeg blir pappa på vgs og det knuser hele karieren. Eller så blir jeg suksefull og oppnår mine drømmer Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Blir 100% episk. Got the same thing going on over here. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg dør sikkert i en flyulykke i 2018 eller noe. Men hvis ikke så blir livet mitt 100 % episk, akkurat sånn som nevnt ovenfor. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Har kvittet meg med fortida mi. Alt jeg gjør framover er basert på mine egne valg, ikke egoet eller personlige sår i fortida. Reisen har begynt... Kysten og folkene som er stuck der fader vekk, og jeg aner ikke hvor jeg ender opp. Men det ser jævlig bra ut så langt. Status og penger betyr ingen verdens ting. Endret 10. juli 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Kommer nok til å enten bli politi, eller dataingeniør. Skaffe meg en jobb, så jeg kan jobbe via pc, fly rundt og sitet på hawaii elns å jobbe. Få meg et feit hus, feit bil og digg dame. WIN? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Vent litt...de neste ti år? 2 Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Selv skal jeg nå et år på folkehøgskole, så skal jeg leve som student i 5 år, håper at jeg får en fin jobb innenfor det jeg vil etter det. Også ha musikk som en hobby ting, sjekke ut om jeg kan få noen inspillinger eventuelt cd'er o.l. Det er planen hvis jeg ikke slår igjennom med bandet da. Lenke til kommentar
Nidaroo Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Enten lever jeg, eller så er jeg plantet i grava.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå