Nitrius Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Har for øyeblikket en BenQ G2400WD, som jeg har hatt i en stund og er relativt fornøyd med. Dog har lekt med tanken om en skjerm nummer to, men er litt usikker på hvilken. Har sett litt på BenQ G2420HD, men ser det er to utgaver av denne, en uten LED og en med LED, noen som har peiling på om LED versjonen er stort bedre enn den uten? Ellers har jeg også tittet på litt dyrere skjermer, som f.eks Dell U2410, men i og med at jeg allerede er relativt fornøyd med en skjerm som ikke kosta stort i sin tid, så vet jeg ikke om jeg gidder å legge 4 lapper i en ny skjerm, selv om jeg har muligheten. Skjermen vil for det meste bli brukt til surfing på nett, spilling og filmer/tvserier og vil helst ha en 24 tommer med oppløsningen 1920x1080/1920x1200. Tanken er at denne ny skjermen blir hovedskjermen og G2400WD'en blir satt som skjerm nr.2. Så hva vil dere anbefale? Edit: Titta litt på HP ZR24W, den er jo litt billigere igjen enn Dell U2410. Dog lest noe om at HP ZR24W er veldig lyssterk? Folk som har brightness på 0 og fortsatt er det i det sterkeste laget? Men må si at Dell U2410 frister mer og mer, men jeg er fortsatt litt usikker på om den er verdt penga for min del. Edit2: Kan også legge til at jeg ikke er særlig glad i døde piksler/pikselfeil, selv om det bare er en piksel, dog kan muligens godtas om den ikke er iøynefallende, og min G2400WD som jeg har nå er perfekt på det området, så om jeg evt. kjøper en skjerm til 4-5000kr så tror jeg at jeg ville blitt meget skuffet om jeg hadde funnet en død piksel eller to. Er vel også slik at du trenger noen par døde piksler for at du skal kunne returnere skjermen? Endret 11. juli 2010 av Nitrius Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2010 Ble Dell U2410, så er litt spent når jeg får skjermen for å se om jeg syns forskjellen mellom BenQ G2400WD og Dell U2410 er verdt penga. Men krysser fingra for at jeg blir fornøyd, selv om jeg fortsatt syns jeg nå har brukt i overkant litt mye penger på skjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå