Gå til innhold

??EPoX 8RDA+ eller Abit NF7-S V2.0??


Anbefalte innlegg

Har vært på dette forumet i noen dager nå..

Jeg holder på med å bygge pc.. Først var jeg sikker på Ait nf7-s v2.0, siden alle sa det var ett bra overklokkingskort. Men etter at jeg begynte å lese litt, forstod jeg Epox 8rda+ også skal være bra til overklokking.. ( ? :shrug: ? )

Er det noen som har testet disse to kortene opp mot hverandre?

Hvilket av dem er best til overklokking?

 

Replys tas impt med STOR takk! :D

 

 

..MixMaster

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den nyeste revisjonen av EPoX sitt nFORCE2 kort (8RDA3+) må ikke moddes på noen måte for å kunne overklokke. Denne revisjonen støtter også 400FSB. Anbefaler EPoX for alle penga :woot: . Biosen er en drøm for overklokkere! Les testen på hw.no. (av 8RDA+)

Lenke til kommentar
Den nyeste revisjonen av EPoX sitt nFORCE2 kort (8RDA3+) må ikke moddes på noen måte for å kunne overklokke. Denne revisjonen støtter også 400FSB. Anbefaler EPoX for alle penga :woot: . Biosen er en drøm for overklokkere! Les testen på hw.no. (av 8RDA+)

 

:yes::yes::yes:

 

Har dette selv og det rocker :woot::D !

Leter fortsatt etter å finne noe negativt om kortet.

Lenke til kommentar

har dette selv og det rocker :woot::D !

Leter fortsatt etter å finne noe negativt om kortet.

 

Du leter forgjeves.

Da jeg fikk mitt Epox 8RDA3+ så ble jeg ganske imponert av det "magic health" systemet som kommer opp på skjermen med booting. Ganske handy og tøft, også har man i tillegg "post debugger" noe som også er et bra pluss.

Lenke til kommentar

har dette selv og det rocker :woot::D !

Leter fortsatt etter å finne noe negativt om kortet.

 

Du leter forgjeves.

Da jeg fikk mitt Epox 8RDA3+ så ble jeg ganske imponert av det "magic health" systemet som kommer opp på skjermen med booting. Ganske handy og tøft, også har man i tillegg "post debugger" noe som også er et bra pluss.

 

Mangler den ikke S-ATA?

Og kun 4 USB utganger, har ikke de fleste nå minst 6?

Og ikke har den RAID....

Det var det jeg fant som var negativt.

Lenke til kommentar
Den nyeste revisjonen av EPoX sitt nFORCE2 kort (8RDA3+) må ikke moddes på noen måte for å kunne overklokke. Denne revisjonen støtter også 400FSB. Anbefaler EPoX for alle penga :woot: . Biosen er en drøm for overklokkere! Les testen på hw.no. (av 8RDA+)

 

:yes::yes::yes:

 

Har dette selv og det rocker :woot::D !

Leter fortsatt etter å finne noe negativt om kortet.

 

noe negativt: det har ikke nv soundstorm

Lenke til kommentar

 

Mangler den ikke S-ATA?

Og kun 4 USB utganger, har ikke de fleste nå minst 6?

Og ikke har den RAID....

Det var det jeg fant som var negativt.

 

kopiert fra Epox.nl

 

EP-8RDA3+ specs:

 

Nvidia Nforce Ultra 400, for AMD Athlon 400 MHz FSB support

3 x DDR SDRAM PC3200, (DDR400) 3GB max DUAL CHANNEL

5 x PCI, 1 x AGP 8X

Two Serial ATA ports

Dual LAN 10/100MB

6x USB 2.0 , Dual Channel Audio , ATA-133

Lenke til kommentar

..Nå som jeg nhar bestilt 8RDA+ så lurer jeg på om Thermalright SLK 900 passer på det hovedkortet..? :wink:

 

Det hadde vært litt kjedelig å finne ut når jeg skal sette sammen pcen, at hovedkortet og cpu-kjøler ikke passer sammen..

 

 

Jeg takker for replys! :woot::D:woot:

Lenke til kommentar
..Nå som jeg nhar bestilt 8RDA+ så lurer jeg på om Thermalright SLK 900 passer på det hovedkortet..? :wink:  

 

Det hadde vært litt kjedelig å finne ut når jeg skal sette sammen pcen, at hovedkortet og cpu-kjøler ikke passer sammen..

 

 

Jeg takker for replys!  :woot:  :D  :woot:

 

Ganske sikker på at de passer, men heller usikker hvis du skal ha en enorm NB kjøler.. som trengs hvis du skal kjøre chipsett volt på 2V..

Lenke til kommentar

har dette selv og det rocker  :woot:  :D !

Leter fortsatt etter å finne noe negativt om kortet.

 

Du leter forgjeves.

Da jeg fikk mitt Epox 8RDA3+ så ble jeg ganske imponert av det "magic health" systemet som kommer opp på skjermen med booting. Ganske handy og tøft, også har man i tillegg "post debugger" noe som også er et bra pluss.

 

Mangler den ikke S-ATA?

Og kun 4 USB utganger, har ikke de fleste nå minst 6?

Og ikke har den RAID....

Det var det jeg fant som var negativt.

 

 

Seriøst. 6 USB utganger? Hvem bruker vel 6 usb porter på EN gang? Bruker 1 jeg :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...