Gå til innhold

Telenor eller NetCom kontantkort?

2 stemmer

1. 1. Hva får man lettest tak i?

• NetCom Kontant
      1
    • Telenor Kort&Kontant
      1

Anbefalte innlegg

Faren min er ute etter en mobiltelefon med kontantkort. Siden han bor litt avsides, er det viktig at disse fås kjøpt på et hvilket som helst samvirkelag i gokk. Derfor vil jeg anta at valget står mellom Telenor og NetCom. Noen som vet om det ene av disse kontantkortene er enklere å få tak i enn det andre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan du ikke bare fylle på kortet hans via nett da?

Eller bestille fastpris til 249 pr mnd og betale det for ham?

Hvis han aldri har hatt mobil før, er det ikke bare bare å fylle på et kontaktkort selv.

Btw... du kunne formulert deg litt bedre. :)

Jeg ville valgt Telenor / Djuice. Da er det 10 kr,- makspris på nett - samt jeg som har Djuice kontaktkort kan sende meldinger gratis til alle med Telenor.

Lenke til kommentar

Du sender kun gratis sms til andre som har Djuice. Djuice og Telenor er ikke det samme

Djuice = Telenor

Telenor = også Telenor

Jeg testa dette. Mormor har "vanlig" telenorkontant, mens jeg har djuice kontant. Selv om jeg egentlig aldri har forstått helt forskjellen.

Det stor helt og klart på tilbudet jeg fikk "gratis sms til alle telenor og djuice -kunder".

Lenke til kommentar

Nei, telenor og djuice er ikke det samme, men Telenor driver begge ja. Ifølge djuice.no er det kun gratis sms mellom djuice kunder, men dette er off-topic

TS: Jeg ville heller valgt kontantkort etter priser og dekning (siden du sier han bor litt uti gokk). Du kan lade de fleste kontantkort via nett, og noen også i minibank.

Lenke til kommentar

TS: Jeg ville heller valgt kontantkort etter priser og dekning (siden du sier han bor litt uti gokk). Du kan lade de fleste kontantkort via nett, og noen også i minibank.

Ok, takk for svar. Får satse på at Telenor og NetCom er omtrent like utbredt, så da er det kanskje like greit å gå ut fra priser og dekning.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...