pmglol Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 På ett eller annet vis har jeg klart å fått vann på ipod touchen min. Den har vært inne å tørka i litt over 2 uker, men virker ikke enda. Temperaturen på rommet har vært ca 19-24 grader. Tror jeg har garanti, men den er jailbreaket så jeg vet ikke hvordan det kommer til å gå visst jeg går ned på expert å spør om di kan fikse den.. skal til filippinene om 1 uke, tror di kan fikse den der, men noen tips på hvordan jeg kan gjøre det selv? Lenke til kommentar
Hansy Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hjelper ikke med garanti når det er brukerfeil, kommer ikke vann i mp3spilleren sånn helt uten videre. Hva som må byttes når der er fuktskader er umulig å si, hovedkort må muligens byttes, sikkert litt små "dilldall". Men så kommer spørsmålet, er det lønnsomt å reparere? Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Ville ikke ha fikset den på Filippinene, ettersom du muligens får norsk garanti på reparasjonen om den gjøres her. edit: Med mindre det eneste aktuelle alternativet her til lands er å kjøpe ny, og de kan gjøre det for en slikk og ingenting der nede. Endret 10. juli 2010 av srbz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå