raym123 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hei. Har hatt en htc derire i 2 uker nå, den siste uken så har alle meldingen i innboksen blitt borte 2 ganger! Den ene gangen så ble det borte når tlf hang seg opp på en måte når jeg var i innobksen så slo jeg tlf av og på så var alle meldingen borte. Den andre gangen så skjedde det når jeg var inne på innboksen bare. Lurer på om det er noe snarveiknapp eller noe jeg holder inne slik at den sletter alle meldinger? Har sett og det virker ikke ut som det er noe knapp eller valg i menyen for og slette alle meldingene samtidig annet en og slette alle meldingene fra en og en person Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Nå skulle jeg inn på inboksen igjen. Kom ikke inn, stod tving lukking. Skrudde tlf av å på. Når tlf var på igjen så var alle mld borte :O Hjelper det å laste inn et annet mld program? Andre som har hatt samme problem? Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Når du sier meldinger, mener du da SMS? Da skal du legge inn Handcent SMS. Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Ja mener sms, vil det hjelpe eller? Flere med samme problemet? Når kommer det ny oppdattering til den? Lenke til kommentar
Prompel Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Ja mener sms, vil det hjelpe eller? Du må nesten bare prøve. Det de aller fleste er enige om, er at Handcent er mye bedre og har færre feil og irritasjonsmomenter enn det innebygde SMS-programmet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå