untouch4ble Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Become a Legend delen har fått seg en oppfriskning til min glede. Har runda et år nå. Man kan endelig spille på hele banen, hadde vært morsomt å starte opp i forsvar. Men jeg valgte spiss denne gangen da jeg har vært på midtbanene i de foregående spillene. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hvorfor hinker spillerne som ikke har ballen rundt som mongoer? http://www.youtube.com/watch?v=Il2beqo2Puc Legg merke til han i blått øverst til høyre. Lenke til kommentar
Raul07 Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Kjøpte spillet i dag, skjønner egentlig ingenting. For det første så klarer eg ikke å springe med forsvarspilleren min, den bare hakker... Prøvd å bytte på knapper, men ingenting funker. Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Til dere som har dette spillet og FIFA 11, hvilket synes dere er morsomst? Lenke til kommentar
bowler84 Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 PES11 er mye artigere enn FIFA11 Ihvertfall på Ps3 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Jeg foretrekker PES, siden hver kamp føles mer forskjellig, og spillere og lag har mer personlighetspreg på PES. FIFA er mer polert og har flere features og lisenser, som sikkert appellerer til andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå