CetOr Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hei! Jeg er akkurat ferdig med videregående skole, og har/skal jobbe hele sommeren. Tenkte jeg skulle ta meg en til to ukersferie like etter sommerferien, sånn i starten av September en gang. Har vært på surfekurs en uke i Portugal for 1 år siden og har nå lyst til å dra og surfe igjen! Vet om noen surfesteder utenlands, men de fleste stedene er for de mer erfarne. Noen som har noen tips til hvor jeg kan dra å surfe, for en grei penge? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 nå starter September å nærme seg fort her men du må se om du finner noen steder med surfeskole, da er det ofte også greie plasser å surfe der Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 15. august 2010 Del Skrevet 15. august 2010 Cornwall i England, fine surfesteder der og veldig populært, men ikke det varmeste. Ellers har du Biarritz i Frankrike, og selvfølgelig i Hawaii som du må prøve en eller annen gang. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 16. august 2010 Del Skrevet 16. august 2010 cornwall er vist veldig bra, og det er framdeles varmere der enn i norge da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå