Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nå kan du få mye raskere Internett hos Telenor

Anbefalte innlegg

Regner med at det ikke bare er jeg som har fått denne : http://www.vmetro.no/~knut/telenoradsl.jpg

som popup på maskinen min, eller har sett denne på t-banen eller ett annet sted det måtte passe.

Pr dags dato sitter jeg med ett charlie abbonement fra NGT (1024/512). Så når telenor reklamerer med at jeg kan få ett "mye raskere internett" for 349,- i månden må jeg jo bare begynne å lure litt.

Jeg utgav meg for en idiot som ikke visste så mye om ADSL og kontaktet Telenor ( 05000 ) og spurte om dette abbonemenet som skulle være "mye raskere", men når jeg nevnt NGT sier personen i den andre enden at han ikke visste noe om NGT. Hvorpå jeg spør hvordan dem da kan gå ut å si at jeg kan få ett "mye raskere internett". Den stakkars selgeren visste ingenting om dette så jeg ba om å få prate med sjefen om dette. Som altid tilfelle er så var ikke sjefen tilstede.

Oppfordring :

Hva om alle sammen som har ADSL ringer å ber om ett "mye raskere internett" fra Telenor, og når dem ikke klarer å levere "mye raskere" (maks dem leverer i følge selgeren var 1024/256) så takk for deg med å spørre om hvorfor dem da reklamerer med dette.

Når mange nok har gjort dette, og replyet her ønsker jeg å ta dette videre til forbrukerombudet, da jeg ser på dette som feilaktig reklame.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bla bla bla bla...

Når mange nok har gjort dette, og replyet her ønsker jeg å ta dette videre til forbrukerombudet, da jeg ser på dette som feilaktig reklame.

Ønsker å ta det videre :lol::lol::lol:

PR kåt eller ??

Må bare si at det har med sunn fornuft å gjøre og at den reklamen er nok tatt høyde for folk med oppringt internett.

Men det har tydelighvis ikke gått opp for deg...

Takk for ikke alle er som deg, da hadde jaggu mange ringt og sikker bedrifter også...

"Jeg utgav meg for en idiot..." du er nok idioten... Sorry mac.

Skulle nesten trudd du var ifra USA som henger seg opp i alle filleting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...