Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Samsung I9000 Galaxy S VS Nokia N8

Anbefalte innlegg

Skal jeg gå for Samsung I9000 Galaxy S nå, eller skal jeg vente på Nokia N8?

GPS, W-LAN, god musikk kvalitet og 3.5mm minijack, godt kamera og video opptak, støtte for mange videoformater, god skjerm etc, er noen av de tingene jeg forventer.

Jeg liker at Samsung's mobil kjører Android, Symbian^3 skal dog ikke være lik de tidligere OS'ene som Nokia har kjørt på sine tidligere modeller.

www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=599085

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er det med plusser og minuser igjen da. Ser ikke ut til at man får i pose og sekk med det første.

Nokia N8: Kommer først i September, har mindre skjerm, lavere oppløsning og 'dårligere' skjermteknologi enn Galaxy S, har dog HDMI utgang og støtte for 5.1 lyd, har støtte for BlueTooth 3.0, har mye bedre kamera + blitz, har tregere prosessor (men igjen, mindre skjerm og oppløsning så trenger ikke ha så mye å si), bruker Symbian^3 OS og ikke Android...

Plusser og minuser.

Jeg venter på en "Galaxy S", men som har ca. 8MP kamera med skikkelig blitz, og for å være ærlig, et bedre design - jeg liker bedre litt "kantete" mobiler enn iPhone 3Gs 'kloner'.

Vet ikke hvor lenge jeg må vente før en sånn mobil kommer på markedet. Det er jo SÅ nære med Galaxy S, da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...