Jakoozie Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Japansk mobilnettgigant i mulig samarbeid med Nintendo og Sony. Les mer Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Det er kanskje litt unødvendig, men for multiplayer spill vil det være genialt. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 En god start ville jo være å gjøre dem i stand til å koble seg på helt vanlige trådløse nettverk.. NDSL støtter kun WEP(!) og PSPstøtter heller ikke WPA2. Rimelig talentløst, spør du meg. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Er fullstendig enig med NgZ at det er heilt idiotisk at NDS eller PSP ikke har støtte for WPA/WPA2. No er det heldigvis bekreftet fra Nintendo at 3DS-en skal ha støtte for WPA/WPA2 Will support IEEE 802.11 with enhanced security (WPA/WPA2) Kilde Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Blir irritert bare av å tenke på det. Særlig t Sony ikke en gang har giddet å fikse feilen - det her vært nok av oppdateringer til PSP. Lenke til kommentar
Tj-nome Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Det er jeg heilt enig med, men nå synes jeg PSP var en fiasko fra starten av pga. UMD-plater. Skal Sony komme inn på markedet med en ny konsoll mot Nintendo har dem en stor jobb framfor seg. Der dem må rette fokuset på software, batteri levetid og brukervennlighet. Hardware har våre svært bra på PSP, men når resten av bitene til puzzle spillet ikke stemme overens kjem dem ikke langt. Vist Sony kjem mer innpå markedet med den nye håndholdte konsollen kjem det oss forbrukere til gode, med mer konkurranse vil priser på spill og annet utstyr gå ned. Der varen vil bli mer ettertraktet for oss forbrukere en den prisen vi møter i dag. Endret 11. juli 2010 av Tj-nome Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg