turak Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hei Er for tiden i besitelse av en Sony Ericsson Xperia x10, selv sagt fikk et av de klåfingrete venninene mine tak i telefonen. Før jeg viste ordet av det hadde jeg en telefon til et par tusen som IKKE kan brukes, siden den er screen locket med en kode ingen kan .. Har prøvd forskjellige koder i en hel dag nå, så er litt lei. Jeg har hørt at reset er en mulighet, men det er både biler, filer og kontakter på mobilen som er jobb relatert - så det er faktisk rett og slett ikke en mulig for meg. Noe hjelp og få? Lenke til kommentar
Skroll Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Oppdater til nyeste software. Tror du gjør det ved å ta av telefonen, koble den til og oppdatere uten at du har noe behov for å slå den på. Om du gjør det mister du iallefall alt på telefonen, regner med at mønsteret går vekk også da. Om ikke det går, er det vel mulig å tilbakestille mobilen via data? Du mister jo alt du har på tlf, om du ikke klarer å ta backup via programmer fra data uten å måtte "låse" opp telefonen med mønsteret. Lenke til kommentar
turak Skrevet 11. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2010 Vel det eneste valget jeg har er og se om jeg kan få lagd en backup via datamskinen. Må si at jeg syntes det er utrolig teit at man ikke kan gjøre dette på en enklere måte, for eksempel som på Iphoner - du kobler den til Itunes. Vis jeg nå eventuelt ikke greier og lage en backup så må jeg nesten ringe support bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå