Larrylarve Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hei skal ha meg ASUS Maximus III GENE, P55, Socket-1156,cpu: i5 750, hvilke ram burde jeg velge til for optimal ytlse? (skal clocke litt) Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Hei skal ha meg ASUS Maximus III GENE, P55, Socket-1156,cpu: i5 750, hvilke ram burde jeg velge til for optimal ytlse? (skal clocke litt) Jeg har uåpnet Corsair brikker som er veldig gode til ditt formål. Er disse: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=590447 det er snakk om, pris kan diskuteres. Selger de pga av jeg at fikk nye brikker på garantien til Komplett. Lenke til kommentar
Larrylarve Skrevet 14. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2010 takk for svaret og tilbudet men, jeg hadde tenkt meg et par ocz brikker. Har en noctua 14 som er et monster av en kjøler så da må jeg ha et par brikke jeg slipper å ta av kjøleren på Lenke til kommentar
Jeppfi Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 takk for svaret og tilbudet men, jeg hadde tenkt meg et par ocz brikker. Har en noctua 14 som er et monster av en kjøler så da må jeg ha et par brikke jeg slipper å ta av kjøleren på Har selv Noctua 12 og er ingen sjanse for at jeg kan få brikker under den. Så ser ikke hvordan du skal få brikker under den. Maximus III Gene har RAM plasser som er ganske nær CPU sokkel så kan bli lit verre, det spørs hvordan du plasserer Noctua kjøleren, men plasserer du den rett så går både OCZ og Corsair brikkene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå