Lurifaksen Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Har tenkt å slenge PC-en under sengen, og det eneste problemet vil da være CD-brenneren - går det an å putte CD-er i, og brenne/spinne uten at noe eksploderer/blir ødelagt? DVD-ROM'en funker fint siden den er slot-in, men cd-brenneren har jo tray... Prøvde å snu de i kabinettet (chieftec), men det var dårlig med fester vertikalt... Lenke til kommentar
thorel Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har brent og kopiert fra CDer hvor CDRomm'en stod vertikalt, det gikk smertefritt, var bare litt ekstra makk å få CDn inn Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Men er det sånn at du må støtt CD-en mens du tar den inn, og når den spretter ut detter CD-en ut? Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 De fleste brennerer (og cdrom'er) har 4 små klips i hvert hjørne som du kan felle ut slik at de holder cd'en på plass. Funker fint hos meg. 8) Lenke til kommentar
thorel Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Men er det sånn at du må støtt CD-en mens du tar den inn, og når den spretter ut detter CD-en ut? nei, den sitter godt nok... måtte holde et par ganger når jeg skal sette inn en CD, men det er det eineste Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2003 Ok... Da kan jeg starte ommøbleringen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå