snillekim Skrevet 19. september 2010 Del Skrevet 19. september 2010 Jepp, jeg tar ikke sjansen lengre. Mangler fortsatt 2 filmer Hvorfor har du ikke fått filmene? Pga de ikke klarer å få tak i de? Da burde det vel være mulig å bytte filmene i noe annet? Jeg fikk ihvertfall gjort det tidligere da det tok lang tid uten at filmene kom på lager. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 20. september 2010 Del Skrevet 20. september 2010 De er sendt, men de kom aldri frem. Og når de ikke svarer på mail, så tar jeg ikke sjansen lengre Lenke til kommentar
Hell_Frode Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 http://www.playx.no/index.php?page=Betingelser RETURADRESSE: Bestshop AS - Postboks 392 1326 LYSAKER Telefon +47 23 11 53 10 Telefax +47 23 11 53 11 Nummeret du oppgir her. Kan jeg ordne inkassovarsell via det nr? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 21. september 2010 Del Skrevet 21. september 2010 Nei, dette var til Playx, det er et eget firma som sender inkassoer, men du kan vel høre med Playx først hva du skal gjøre Lenke til kommentar
Oliver2 Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Er Playx komt seg nå i 2011 eller kan jeg ikke stole på denne teksten som står om en film-samleboks? "På lager, kort leveringstid. Dersom du bestiller før klokken 10.00 blir varen sendt samme dag" Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Er Playx komt seg nå i 2011 eller kan jeg ikke stole på denne teksten som står om en film-samleboks? "På lager, kort leveringstid. Dersom du bestiller før klokken 10.00 blir varen sendt samme dag" Mine erfaringer er at de sender fort så lenge varene er på lager. Men ikke stol for mye på forventet dato-varene. Men jeg garanterer ikke at varene som blir bestillt før kl 10 blir sendt samme dag. Men det påstår og Netshop at de holder, men de klarer heller ikke alltid det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå