Gå til innhold

Deres favoritt spillfigurer/karakterer

Anbefalte innlegg

Her kan dere alle snakke om og diskutere deres favoritt spillfigurer/karakterer gjennom alle tider. Dere kan ha så mange favoritter dere vil, uansett antall. Både heroes og villains. Kjente og mindre kjente spillfigurer/karakterer. Til hvilken som helst plattform de eventuelt skulle være mest kjent på/til.

Dere kan komme med flere bilder, videoklipp, trailer m.m. Alt dere vil komme med i denne tråden, så lenge det er innenfor tema for tråden. Om det er mulig i tråder i dette forumet da.

Bare å fyre løs folkens ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

naughty_bear.jpg

Naughty Bear. Teddybjørn, ja. Koselig? Tja... det tok mindre en fem minutter før jeg bokstavelig talt hadde drevet en annen bjørn til selvmord... :ermm:

Edit: ... og rundt en halv time for å stikke en ned med kniv, vri om halsen på en, slamre bildøren i hodet på en så han døde, skyte en, satte strøm på en med telefonledningen og få syke tanker om bjørner og hagegrillen... :blush:

Edit: Det kan diskuteres hvor bra AIen er. Jeg mener, når du ser at jeg dytter kameraten din opp i bålet stiller du deg ikke med ryggen til meg rett foran bålet og lener deg litt fram. Hallo...

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

john 117/master chief fra halo 1, 2 og 3.

sam fisher fra splinter cell spillene.

legger sikkert ut bilder og klipp senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...