Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hjelp til å overklokke min AMD athlon™ II x4 620 Proccessor 2620 MHz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det du kan begynne med er å lese over de guidene som ligger på hardware ein begynner ikkje med noke vist ein ikkje har litt ide om kva fan ein holder på med. lær deg basics!

Er det kun eg som er lei folk som ikkje vet noe om overclocking og skal ha expertise hjelp til visse oppsett?

Endret av ThaBear
Lenke til kommentar

Det er nok bare du ja, ThaBear. Ingen vits i å kjefte opp folk som kommer med hatten I hånden og ber om hjelp til noe så avansert som overclocking... Det skaper bare kvalm. TS kunne riktignok ha vært litt mer detaljert i det første innlegget sitt, men når man er helt grønn er det ikke så lett å vite hva "ekspertene" trenger av info.

Vil også minne deg på at du selv har en tråd her på forumet der du spør om hjelp til overklokking... Dobbeltmoral er en fin ting, vettu.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok bare du ja, ThaBear. Ingen vits i å kjefte opp folk som kommer med hatten I hånden og ber om hjelp til noe så avansert som overclocking... Det skaper bare kvalm. TS kunne riktignok ha vært litt mer detaljert i det første innlegget sitt, men når man er helt grønn er det ikke så lett å vite hva "ekspertene" trenger av info.

Vil også minne deg på at du selv har en tråd her på forumet der du spør om hjelp til overklokking... Dobbeltmoral er en fin ting, vettu.

Vel, du har jo eit poeng, var kanskje litt kvass i tonen. men finnest jo sikkert 10 guider på phenom II x4 her på forumet, og de har som regel ikkje tid til å sjekke google om ting og tang, eg søker som regel før eg poster innlegg, og forsetter å søke etterpå.

Synest bare det kommer flere og flere som stiller tilnermet samme spørsmål der folk svarer omtrent det samme.

Men greit; beklager AyaCthulhu.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...