AyaCthulhu Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Trenger rett og slett hjelp til å overklokke min AMD athlon™ II x4 620, 2620 MHz. Lenke til kommentar
AyaCthulhu Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 har sjekka på youtube ogsånn for hvordan man skal gjøre det, og de hadde et annet bios-system så jeg visste ikke helt hva jeg skulle. Kom langt nok til innstillingene der man overklokker Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hva slags hovedkort har du da? Lenke til kommentar
AyaCthulhu Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 ASUS MSN68-AM Plus Lenke til kommentar
Deaktivert Konto Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Prime95 Torture Test -DLA Lenke til kommentar
AyaCthulhu Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Du må nok si hva jeg skal gjøre Lenke til kommentar
ThaBear Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Det du kan begynne med er å lese over de guidene som ligger på hardware ein begynner ikkje med noke vist ein ikkje har litt ide om kva fan ein holder på med. lær deg basics! Er det kun eg som er lei folk som ikkje vet noe om overclocking og skal ha expertise hjelp til visse oppsett? Endret 11. juli 2010 av ThaBear Lenke til kommentar
Ardbeg Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Det er nok bare du ja, ThaBear. Ingen vits i å kjefte opp folk som kommer med hatten I hånden og ber om hjelp til noe så avansert som overclocking... Det skaper bare kvalm. TS kunne riktignok ha vært litt mer detaljert i det første innlegget sitt, men når man er helt grønn er det ikke så lett å vite hva "ekspertene" trenger av info. Vil også minne deg på at du selv har en tråd her på forumet der du spør om hjelp til overklokking... Dobbeltmoral er en fin ting, vettu. 1 Lenke til kommentar
ThaBear Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Det er nok bare du ja, ThaBear. Ingen vits i å kjefte opp folk som kommer med hatten I hånden og ber om hjelp til noe så avansert som overclocking... Det skaper bare kvalm. TS kunne riktignok ha vært litt mer detaljert i det første innlegget sitt, men når man er helt grønn er det ikke så lett å vite hva "ekspertene" trenger av info. Vil også minne deg på at du selv har en tråd her på forumet der du spør om hjelp til overklokking... Dobbeltmoral er en fin ting, vettu. Vel, du har jo eit poeng, var kanskje litt kvass i tonen. men finnest jo sikkert 10 guider på phenom II x4 her på forumet, og de har som regel ikkje tid til å sjekke google om ting og tang, eg søker som regel før eg poster innlegg, og forsetter å søke etterpå. Synest bare det kommer flere og flere som stiller tilnermet samme spørsmål der folk svarer omtrent det samme. Men greit; beklager AyaCthulhu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå