Rosonol Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Må ha eit genialt ord/utrykk! Ekje so fantasifull... Skal lage en genser online for en venn og skal skrive noke kult på den! Slå deg laus! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Mitt favorittuttrykk når folk syter og klager: "Ille var det før i ræva da folk hadde hår i tida og fyrte med sommer både vinter og ved." Si den veldig fort neste hang noen klager over noe ubetydelig. Lenke til kommentar
Rocket Skrevet 19. juli 2010 Del Skrevet 19. juli 2010 Oooh, den skal jeg huske, tusen takk l4rs hva med "sCREW" eller "kast ut svina!" frampå, og "frittgående griser er lykkeligere" på ryggen? hvorfor piker, vin og sang, når det fins pr0n, cola og spotify? "denne genseren er en isbryter." "denne genseren gjør meg usynlig!" ".....hæ? gjenta" "æ har masse rein!" "NEI" "JA" "WTF" "i haz cheesburgr" "stolt medlem av stoltenbergregjeringen" "jeg ble født på x0'tallet" "spør meg om leg." "står du foran meg i køen; kan jeg komme forbi? står du bak meg; du får ikke komme forbi." "svigermors\fars drøm" "SE DER! BAK DEG!" "om du leser alt dette så står jeg i ro." "stolt eier av eiendom på månen" bare litt forslag i full fart.. overtrøtt er tingen x) 2 Lenke til kommentar
BaronSlask Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Oooh, den skal jeg huske, tusen takk l4rs hva med "sCREW" eller "kast ut svina!" frampå, og "frittgående griser er lykkeligere" på ryggen? hvorfor piker, vin og sang, når det fins pr0n, cola og spotify? "denne genseren er en isbryter." "denne genseren gjør meg usynlig!" ".....hæ? gjenta" "æ har masse rein!" "NEI" "JA" "WTF" "i haz cheesburgr" "stolt medlem av stoltenbergregjeringen" "jeg ble født på x0'tallet" "spør meg om leg." "står du foran meg i køen; kan jeg komme forbi? står du bak meg; du får ikke komme forbi." "svigermors\fars drøm" "SE DER! BAK DEG!" "om du leser alt dette så står jeg i ro." "stolt eier av eiendom på månen" bare litt forslag i full fart.. overtrøtt er tingen x) Likte de 2 siste der. Overtrøtthet har vært skyld i mange gode ideer. Lenke til kommentar
Rosonol Skrevet 27. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2010 Oooh, den skal jeg huske, tusen takk l4rs hva med "sCREW" eller "kast ut svina!" frampå, og "frittgående griser er lykkeligere" på ryggen? hvorfor piker, vin og sang, når det fins pr0n, cola og spotify? "denne genseren er en isbryter." "denne genseren gjør meg usynlig!" ".....hæ? gjenta" "æ har masse rein!" "NEI" "JA" "WTF" "i haz cheesburgr" "stolt medlem av stoltenbergregjeringen" "jeg ble født på x0'tallet" "spør meg om leg." "står du foran meg i køen; kan jeg komme forbi? står du bak meg; du får ikke komme forbi." "svigermors\fars drøm" "SE DER! BAK DEG!" "om du leser alt dette så står jeg i ro." "stolt eier av eiendom på månen" bare litt forslag i full fart.. overtrøtt er tingen x) Nice man! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. juli 2010 Del Skrevet 27. juli 2010 Bilde av svigermor slår alltid ann! Lenke til kommentar
jop91 Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 "stolt eier av eiendom på månen" Den likte jeg Lenke til kommentar
Rosonol Skrevet 10. august 2010 Forfatter Del Skrevet 10. august 2010 (endret) . Endret 17. august 2010 av Rosonol Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå