Too Tall Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Har veldig lave resultater på min intel x25 80 Gb gen.2 sammenlignet med hva den scorer på denne testen: http://teknofil.no/wip4/review/test-faa-superdisk-uten-strev/d.epl?id=44840 Scorer bare 81 på read og 40 på write Noen som har noen forklaring på dette? Endret 9. juli 2010 av Too Tall Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Den var nok litt lav ja. Legger ved et bilde av mitt resultat med Intel X25-M 160 GB. Har du siste firmware og har du installert og kjørt Intel SSD toolbox? Du finner dette på Intel support side. Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Har firmwareversjon 2CV102HD Tro jeg kan oppdatere til en nyere, problemet er at jeg sitter på en pc uten cdrom. Finnes det andre måter å oppdatere firmware på, f.eks. ved booting av minnebrikke? Lenke til kommentar
;_; Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 2HD er vel den nyeste firmwaren? Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) 110902HD88208850.iso er filen med den nyeste firmwareoppdateringen. Tipper jeg har den nyeste? Har en rimelig svak bærbar med CULV prosessor (Acer Aspire 1810TZ), vil dette påvirke resultatet? Endret 9. juli 2010 av Too Tall Lenke til kommentar
Anv Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Too Tall Du har den siste firmwaren. Ytelsen du får er sannsynligvis det du kan forvente når den er installert i en slik maskin. Bærbare yter normalt sett ikke like bra som stasjonære og din er vel også en utpreget strømsparer. Det er bare å slå seg til ro med at den yter slik den gjør, den utklasser HDDen du hadde i den mange ganger så du får utvilsomt noe igjen for investeringen. Lenke til kommentar
Too Tall Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Det virker logisk, er uansett fornøyd med ytelsesforbedringen ja. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå