redstuff Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Beste kabinett? Krav: Pris i forhold til ytelse(altså kjøling). Noen som har noen meninger? Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Chieftech Dragon, Matrix osv. koster ikke stort, følger med psu og har gode utbyggingsmuligheter når det gjelder kjøling. Selv vil jeg ha CoolerMaster ATC 111B-SXD. Koster 2095 kr uten PSU Er dyrt, men verdt det... Vil ikke ha big-tower. Hvis ikke har du jo ThermalTake Xaser III og Diverse LianLi kabinetter. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Thermlake Xaser3 har 7 innebygde vifter.....+ bra utstyr og fint ytre...... :wink: Lenke til kommentar
Bach Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Addtronics lager veldig gode kabinetter. ET6896AB med plass til en 120mm i front kjøler bra med lite støy. Eller Compucase CI69U6B med 120mm både foran og bak. Du skal stappe inn rimelig mange 80mm for å matche et par 120mm. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Thermlake Xaser3 har 7 innebygde vifter.....+ bra utstyr og fint ytre...... :wink: Du mente vel blodharry? snakker om å ha las vegas under bordet! Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 fint ytreDet er et godt eksempel på din subjektive oppfatning :smile: Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 hva med Lepont? har et Chieftec Dragon Big Tower nå, men har tenkt å kjøpe et Lepont når jeg skal ha Athlon 64. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 lePont er skikkelig kvalitet! lekkre er de også Lenke til kommentar
Calm Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Xaser blir litt for harry for meg... liker dem enkle og stilrene - Chieftec Dragon ble det naturlig valget for meg... men spørs om jeg ikke kjøper en annen modell når jeg skal ha Athlon 64 ja.... Lenke til kommentar
jbb Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 enig med han over, Thermaltake er for mye stæsj på. Blir for harry og glorete. Men det er sikkert sehr praktisch. Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 best når du skal ha det billig chieftec men alle har det. Jeg ville valgt Thermaltake Xaser lll Lenke til kommentar
alexio Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 chieftec er ei forbanna homo-kasse som 99% av alle pc-folk har.. Lian Li derimot er kabinettenes limousin.. gå for den du, det har jeg gjort, ikke angra et sekund.. (gå for bigtower, midi er kanskje litt lite).. www.quad.no har de norges beste priser, ofte 4-500 kr forskjell fra microplex og netconnection.. --alexio Lenke til kommentar
FOOrK Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 99% har _ikke_ chieftech... Bigtower er store og fine med god plass, men er plasskrevende og tunge. Spesielt tungvindt er det å drasse med de på lan. Får ikke plass under bord osv, og veier en god del Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 chieftec er ei forbanna homo-kasse som 99% av alle pc-folk har.. det var vel kanskje å ta i... Lenke til kommentar
billythekid Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 Thermlake Xaser3 har 7 innebygde vifter.....+ bra utstyr og fint ytre...... :wink: Du mente vel blodharry? snakker om å ha las vegas under bordet! veldig enig, du skal leke lenge etter er styggere kabinett...kan ikke fatte å begripe at folk liker det i det hele tatt.. ser ut som et fulstendig føkka Chifftec kabinett..helst subjektivt ment.. Lenke til kommentar
simes Skrevet 19. juni 2003 Del Skrevet 19. juni 2003 lePont er skikkelig kvalitet! lekkre er de også Ja, jeg hadde lyst på et sånt, men endte opp med Lian Li pc7usb siden det var nesten tusenlappen billigere.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 chieftec er ei forbanna homo-kasse som 99% av alle pc-folk har..Lian Li derimot er kabinettenes limousin.. gå for den du, det har jeg gjort, ikke angra et sekund.. (gå for bigtower, midi er kanskje litt lite).. www.quad.no har de norges beste priser, ofte 4-500 kr forskjell fra microplex og netconnection.. --alexio Fryktelig saklig og høflig utsagn det der, hold deg til normal folkeskikk ellers har du ingenting på dette forumet å gjøre... Lenke til kommentar
Bromle Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Er 110% prosent en smaksak. Best å kjøpe noe en liker selv... Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 litt praktisk og ytelse og da: et med 2 vifter mot et med 7! Hva er overklokkerns valg?? Thermaltake xaser III er MEGAFETT! Se på den linken på microplex, der får dere se kassa i "praksis" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå