Gå til innhold

En torgselger viser knutneven sin mot meg, og for 2 år siden så viste han en kniv mot meg

Anbefalte innlegg

En bruker med navnet "Man of war 1945" syter over at han blir vist knyttneven til.

So fuckings what?

Du har ikke en dritt på han, tvert i mot, han har noe på deg. DU kom mot han med en pinne, selvfølgelig reagerer han deffensivt! Og at folk viser deg knyttneven er et loppebitt. Finnes mange psychoer på gata vettu.

Om jeg har misforstått det er det fordi du ikke bruker komma! :mad:

Sutreunge! 14 år og klarer ikke å fikse opp i slike ting selv!

Skjer her? Er du helt nedsnødd? Ingen har noe på noen. Som vil holde i retten.

Vet ikke hva slags voksen mann som finner det nødvendig å trekke fram en kniv når en 12 år gammel gutt henter seg en pinne. Skjønner at folk kommer med tips om at du bør ignorere det, for dem kan kanskje dette virke trivielt. Husk dog at dette er en 14 år gammel gutt, som blir vist en knyttnevne, og det er ikke slik at det er så lett at man bare kan velge at ting som er ubehagelig skal slutte å være ubehagelige.

Det er dere som kommer med barnslige utsagn. Selv om at han er 14 år og ikke skriver spesielt bra, trenger dere ikke å behandle han som om han er en drittunge på 5 år. Dette gjelder spesielt deg og Lars.

Angående den gamle skrulling er det vanskelig å si hva du skal gjøre. Av det du forteller virker det som om denne personen har noen skruer løs. Er det ingen som har ansvar for torget eller sjefen din du kan henvende deg til? Eller rett og slett en annen torgselger? Hvis det plager deg for mye, må du rett og slett vurdere å ikke jobbe der mer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du veit han fyren tok op kniven først da tok jeg op en pine!.

Tja jeg kan snakke med poltiet? for dem drvier og svindler folk med lykeposser till 50 kr også sier dem at det er verdi til 150 kr også åpner man det, så er det bare en liten øredob til 1 kr! men jeg skal filme når han truer meg og sende på melding

Lenke til kommentar

Tror du han vifter med kniven når du står med kamerat og sier "smil"?

Er ikke alle som står på torget og selger svindlere da? Slik jeg har oppfattet det i alle fall:

"Du, kom hit, jai vise dai mine goda prisar".

Hvor er det egentlig dette er snakk om?

Lenke til kommentar

Tja jeg kan snakke med poltiet? for dem drvier og svindler folk med lykeposser till 50 kr også sier dem at det er verdi til 150 kr også åpner man det, så er det bare en liten øredob til 1 kr! men jeg skal filme når han truer meg og sende på melding

Den saken blir henlagt fortere enn du klarer å si "bevisets stilling".

Dette gjelder spesielt deg og Lars.

Gråt meg en elv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette gjelder spesielt deg og Lars.

Gråt meg en elv.

Hihi :) + 1

Hihi, kjempebra comeback. :D

Jeg tolker dette utsagnet som at dere ble overveldet av min argumentasjon og i deres frustrasjon over at jeg er dere overlegene så tyr dere til verdens dårligste comeback. Som igjen bare beviser min påstand at dere er barnslige.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg tolker det med at han er "god" med foreldrene dine som at han er en venn av familien, noe som igjen resulterer i at han kanskje er "morsom" med deg. Ikke akkurat et ukjent fenomen det at onkler og besteforeldre er litt køddete. At han viser deg en kniv når du plukket opp en pinne trenger ikke være noe mer enn et tegn på "hey, min tar din" eller "min er bedre/større".

Gå... videre ...

Endret av Lakus
Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke helt om Man o War er ute etter å tulle litt med oss eller om dette er langt alvorligere, tar det siste alternativet først :

*Tatt aldersforskjellen i betrakning, dvs at du er mindreårig og han er voksen så kan det være lurt å snakke med noen som tar deg seriøst. Siden du nevner at dette har pågått i et par år så anbefaler jeg deg at du snakker med en voksen som du har tillitt til og ber ham ta en prat sammen med deg med denne personen som plager deg.

Det er viktig å finne en løsning, fortell ham at du føler deg truet / ubekvem med knyttnevene og selv om det skulle vært en slags form for spøk så gjør den deg mer nervøs enn noe annet.

*En annen mulighet er å få tatt en prat i fortrolighet med noen fra politiet, er ikke verre enn å ta en tur innom dem og forklar problemet ditt, spesielt siden jeg føler at du kanskje er relativt redd. Sannsynligheten for at det blir gjort noe er desverre liten siden det ofte prioriteres andre saker, men du vil i alle fall få avklart direkte hvordan du skal forholde deg til trusler (som alltid skal taes seriøst) men det er viktig å påpeke at disse kan være tull fra ham.

Selv om et par andre postere som for eksempel Lars har svart deg litt hånete, så bør du ta litt lærdom fra dem da det ofte kan være lurt å komme seg videre når man er i en slik situasjon, man må ikke på død og liv utsette seg selv for ubehag om man kan unngå det.

Lenke til kommentar

Vet ikke om jeg skal le eller gråte.. Er du seriøst 14? Gå bort til fyren å spør hva problemet hans er, og hvis han viser kniven sin er det en grei sak å ringe politiet å si at det er en fyr som truer med kniv som står på stedet hvil bortenfor deg, så er det våpenbesittelse, vil anta at de hadde giddet sende noen til å sjekke det opp. Ellers kan du bare be han dra til helvete og ignorere han

Det med at de selger dritt for penger er en del av jobben deres, om folk er dumme nok til å kjøpe kan man ikke annet enn å klappe de på skuldra

Lenke til kommentar

ja jeg er seriøst 14 år. hva skjer vis polti ikke trur på meg?

Da skjer det ingenting, og han mannen fortsetter å vise knyttneven mot deg.

Du kan også si til han at hvis han ikke slutter, så kommer det en svart Mercedes uten skilter med sota vinduer som kjører han ned når han går hjem fra jobben

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...