L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hvis du tar til deg alle provokasjoner så spår jeg deg et liv som einstøing, fengselsfugl eller blitzer. Gå videre. Ignorer. Ikke se på ham. Ikke tenk på ham. Ikke post om ham. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Bare drar opp igjen førsteposten litt. Det er nemlig noe der jeg glemte å kommentere: hei vi er torgselger med et hopeslott jeg er 14 år gammel også driver en gammel fyr som er også torgselger han har plaget meg helt siden jeg var 8 år gammel, for 2 år siden så fik jeg nok og henta (i selvforsvar vis han gjør noe) en pine for at han viser knutneven sin hele tiden men da viste han en kniv mot meg (ja jeg anser dette som drapstrusel) han er god med foreldrene mine men jeg han viser knutneven og alt, jeg fortalt dette till foreldrene mine men det gjør ikke noe med det, hva skal jeg gjøre når han viser knutneven sin mot meg igjen? Legg merke til det som er uthevet. Jeg vil si han har en vel så god sak mot deg som du har mot han med tanke på selvforsvar. Da du kom mot han med en pinne (og tydelig aggresiv siden du sier du hadde fått nok) så vil jeg anta det som sannsynlig og forståelig at han dro frem en kniv i selvforsvar mot deg. Man kan ikke gå helt Rambo mot folk bare fordi de hytter neven mot deg. Gjør du det har de lov å forsvare seg. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 By han opp til en god gammeldags duell , planlegg nøye, ha med deg et vitne og be fastlegen komme der det skal skje. Det er du som må ta det første steget og skrive et brev til han der du byr han opp til duell. Les mer om en god gammeldags duell her : http://www.chiprowe.com/bookrev/duel.html Video : http://www.youtube.com/watch?v=LIFi3xfKRQw kan også bruke sverd fks Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Man kan ikke gå helt Rambo mot folk bare fordi de hytter neven mot deg. Gjør du det har de lov å forsvare seg. Med kniv, på gaten? Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Hva er vitsen med å starte en useriøs tråd? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) ja jeg skal begyne og ingnonere han bare gå vidre srbz: ja mit i dagslys og på torget med mase folk som gik frem og tilbake lr4n: da han viste kniven så slap jeg den lile pina og trekte meg tilbake (da jeg trekte meg tilbake og var med en annen torgselger og snakka litt senere så gik han med kniv mot meg da spurtet jeg vekk), han har også i noen andre marked dagene så med såne ungdoms jenter som er 14 og opover han slo dem på fingrene så han er syk, EDIT: grund for endring er for jeg måte skrive mere Endret 10. juli 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
Oxygen 07-12 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 nei ikke mere. gå å lek i en sandkasse. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Film han med mobilen din når han truer deg (uten at han vet det), lenk videoen her, så kan vi vurdere hvor alvorlig det er. Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Film han med mobilen din når han truer deg (uten at han vet det), lenk videoen her, så kan vi vurdere hvor alvorlig det er. osen kan jeg legge videoen på nettet når jeg ikke har bluetooth med? Endret 10. juli 2010 av Man of war 1945 Lenke til kommentar
Alprolex Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) kommentarene made my day Endret 10. juli 2010 av Lagymoon Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Videoer øker alltid interesse. Har du ikke en kabel til mobilen sånn at du kan koble den til pc'en? Lenke til kommentar
fsx v1.1 Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Videoer øker alltid interesse. Har du ikke en kabel til mobilen sånn at du kan koble den til pc'en? nei har ikke det (telefonen min er samsung corby den nye) Men kan sende till et annet tilf nummer også leger han det ut på her? Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Det kan du gjøre, hvis noen orker å gjøre det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Selv har jeg ikke kabel til mobilen min. Er vel bare for noen som har muligheten til å sende fra mobil til pc, å sende nummeret sitt til trådstarter. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Du kan sende det til meg. Send meg PM, så får du et nr. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Du kan sende det til meg. Send meg PM, så får du et nr. Bra initiativ! Lenke til kommentar
srbz Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 srbz: ja mit i dagslys og på torget med mase folk som gik frem og tilbake Som du kanskje ser var ikke spørsmålet rette til deg Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 En bruker med navnet "Man of war 1945" syter over at han blir vist knyttneven til. So fuckings what? Du har ikke en dritt på han, tvert i mot, han har noe på deg. DU kom mot han med en pinne, selvfølgelig reagerer han deffensivt! Og at folk viser deg knyttneven er et loppebitt. Finnes mange psychoer på gata vettu. Om jeg har misforstått det er det fordi du ikke bruker komma! Sutreunge! 14 år og klarer ikke å fikse opp i slike ting selv! Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Hei. Det beste er å ignorere vedkommende siden han tydligvis har bevist at han er "The missing link", det manglende mellomledd mellom mennesker og dyr. Da ville jeg ikke brydd med med å prøve å argumentere med en som er mindre inteligent enn meg :!: Endret 10. juli 2010 av Alu-Tech Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå