Gå til innhold

En torgselger viser knutneven sin mot meg, og for 2 år siden så viste han en kniv mot meg

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare drar opp igjen førsteposten litt. Det er nemlig noe der jeg glemte å kommentere:

hei vi er torgselger med et hopeslott jeg er 14 år gammel også driver en gammel fyr som er også torgselger han har plaget meg helt siden jeg var 8 år gammel, for 2 år siden så fik jeg nok og henta (i selvforsvar vis han gjør noe) en pine for at han viser knutneven sin hele tiden men da viste han en kniv mot meg (ja jeg anser dette som drapstrusel)

han er god med foreldrene mine men jeg han viser knutneven og alt, jeg fortalt dette till foreldrene mine men det gjør ikke noe med det, hva skal jeg gjøre når han viser knutneven sin mot meg igjen?

Legg merke til det som er uthevet. Jeg vil si han har en vel så god sak mot deg som du har mot han med tanke på selvforsvar. Da du kom mot han med en pinne (og tydelig aggresiv siden du sier du hadde fått nok) så vil jeg anta det som sannsynlig og forståelig at han dro frem en kniv i selvforsvar mot deg. Man kan ikke gå helt Rambo mot folk bare fordi de hytter neven mot deg. Gjør du det har de lov å forsvare seg.
Lenke til kommentar

ja jeg skal begyne og ingnonere han bare gå vidre

srbz: ja mit i dagslys og på torget med mase folk som gik frem og tilbake

lr4n: da han viste kniven så slap jeg den lile pina og trekte meg tilbake (da jeg trekte meg tilbake og var med en annen torgselger og snakka litt senere så gik han med kniv mot meg da spurtet jeg vekk), han har også i noen andre marked dagene så med såne ungdoms jenter som er 14 og opover han slo dem på fingrene så han er syk,

EDIT: grund for endring er for jeg måte skrive mere

Endret av Man of war 1945
Lenke til kommentar

Film han med mobilen din når han truer deg (uten at han vet det), lenk videoen her, så kan vi vurdere hvor alvorlig det er.

osen kan jeg legge videoen på nettet når jeg ikke har bluetooth med?

Endret av Man of war 1945
Lenke til kommentar

En bruker med navnet "Man of war 1945" syter over at han blir vist knyttneven til.

So fuckings what?

Du har ikke en dritt på han, tvert i mot, han har noe på deg. DU kom mot han med en pinne, selvfølgelig reagerer han deffensivt! Og at folk viser deg knyttneven er et loppebitt. Finnes mange psychoer på gata vettu.

Om jeg har misforstått det er det fordi du ikke bruker komma! :mad:

Sutreunge! 14 år og klarer ikke å fikse opp i slike ting selv!

Lenke til kommentar

Hei.

Det beste er å ignorere vedkommende siden han tydligvis har bevist at han er "The missing link", det manglende mellomledd mellom mennesker og dyr.

Da ville jeg ikke brydd med med å prøve å argumentere med en som er mindre inteligent enn meg :!:

Endret av Alu-Tech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...