protom Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Sitter nå med 14stykker 2GB hd som jeg fikk på jobben... Lurer bare på Hvordan jeg finner ut hvordan type hd det er... osv.. Det er jo så mangen typer Det er en 68 pins tror jeg.. har ivertfall 68 pins kontakt.. Det er ibm disker.. trur jeg.. Lenke til kommentar
protom Skrevet 30. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2002 det er SCSI 3 trur jeg... er det bra? Lenke til kommentar
larsal Skrevet 30. januar 2002 Del Skrevet 30. januar 2002 Slå opp på produsentens hjemmeside og sjekk produktnummer og serienummer. Da finner du gjærne info om disken. Det står sikkert noe om SCSI type der da. Hvis du vet hvor gamle diskene er kan det jo gi en indikasjon. 68 pinners høres ut som Wide Ultra SCSI. Siden diskene er 2 Gb er de jo noen år gamle. Fra 96 kanskje eller sånn der omkring. Kan også være litt sendere hvis det har vært brukt i et RAID system.68 pinners brukes fortsatt i dag selv på Ultra 160 interface, så det hjelper deg ikke så mye i gjettningen. Du kan jo få deg et fiffi software RAID. LL Lenke til kommentar
protom Skrevet 1. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2002 Noen som er inntresert i disse diskene?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå