Gå til innhold

Fjerne operatørlås før fristen (Telenor)?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet at om jeg hadde kjøpt HTC desire med Djuice phone, telefon for 1900. Og åpner operatørlåsen. Vil det da si at jeg får htc desire uten operatørlås for da 2500? Når jeg går over til et annet simkort da har jeg vel ikke noe abonnement gående hos djuice har jeg vel? så jeg slipper å betale de 75 kronene i mnd sant?

Lenke til kommentar

Noen som vet at om jeg hadde kjøpt HTC desire med Djuice phone, telefon for 1900. Og åpner operatørlåsen. Vil det da si at jeg får htc desire uten operatørlås for da 2500? Når jeg går over til et annet simkort da har jeg vel ikke noe abonnement gående hos djuice har jeg vel? så jeg slipper å betale de 75 kronene i mnd sant?

Du kan få låst opp telefonen med en gang du har mottatt den. Selv låste jeg opp min nye iPhone 4 før jeg hadde skrudd den på, og satte i simkortet fra Chess.

Det er gratis å fjerne operatørlåsen på telefoner med Telenorabonnement så lenge den fortsatt er bundet til Telenor. Jeg må fortsette å betale en liten sum hver måned det neste året, og det må du også.

Lenke til kommentar

Det blir vel 1899 + 901 (2700kr), men ja: du får den for denne prisen totalt, helt åpen!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...