Th3-1nonly Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 hei, jeg holder på å fikse på mopeden min nå, da den har stått still i en evighet og to siden den stoppet, og de som skulle se på den, og reparere den....vel, de gjorde det aldri. Så det jeg har gjort er å basically bytte sylinderen ut med en av identisk volum. Bare større kjøleriller, !originalt! fra produsent. Uansett, det gjelder en honda MT5, og som vi alle vet, er den igrunn drit stygg, ingen tvil om det. Så siden jeg likevel ordner på den nå, tenkte jeg at jeg kunne shine den opp i samme slengen. paragraf 7.2 sier dette 1.7 Ombygging: Forandringer som medfører at kjøretøyets tekniske spesifikasjoner, utseende mv. blir endret i forhold til den utførelse kjøretøyet hadde ved første gangs registrering i riket, eventuelt i forhold til den utførelse det senere er godkjent med av godkjenningsmyndigheten, men hvor endringen ikke er av større omfang enn at kjøretøyet som helhet anses som samme kjøretøy som det opprinnelige kjøretøyet. Det som er meningen jeg skal forandre er å egentlig bare hive på noen konstruerte aluminuimsplater her og der, slik at den ser rå ut. Iallefall i hodet mitt.... men det er da jeg lurer på, ifølge paragrafen der. Kan jeg gjøre dette ? uten å måtte omregistrere og hele den balletten der ? om noen kan spoonfeede meg slik at jeg forstår det bedre i helhet, er jeg allverdens takknemlig. Må få bestillt platene av fattern for isåfall. Takker for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå