Nimo Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Vi prøver forgjeves å koble opp en DI-713P Wireless base stasjon mot Telenor Online Internett, men får det ikke til. Har hørt at dette kan være vanskelig å få til og brukerstøtte hos Telenor kan ikke hjelpe da produktet ikke inngår i deres løsninger. Tar gjerne imot tips... :wink: Nimo Lenke til kommentar
eiga Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har fått ett generelt dårlig inntrykk av D-link utstyr(har holdt på litt med trådløst D-link utstyr)...Jeg skygger selv unna D-link.... Har du brukt 'bruker'@online.no som påloggingsnavn? Ellers kan du se her for en gjennomgang av PPPoE for din base stasjon. Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 må selv bruke som han over meg sa [email protected] når jeg skal connecte med min SMC Barricade ruter. Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg har fått ett generelt dårlig inntrykk av D-link utstyr(har holdt på litt med trådløst D-link utstyr)...Jeg skygger selv unna D-link.... Har du brukt 'bruker'@online.no som påloggingsnavn? Ellers kan du se her for en gjennomgang av PPPoE for din base stasjon. Skal si meg enig der! Er enkelte av produktene deres som er helt ELENDIG, men kan være noe av det som er ok! Virker rotete generelt. Lenke til kommentar
Nimo Skrevet 19. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2003 Takk for tilbakemeldinger... Brukernavn med online.no var riktig i tillegg til at vi måtte slette all PPOE sw på PCen. Nå virker det ihvertfall! Lenke til kommentar
Corpse Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Ikke så vesentlig, men jeg har meget god erfaring med D-link. Så lenge en velger firmware med omhu. Lenke til kommentar
eiga Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Ikke så vesentlig, men jeg har meget god erfaring med D-link.Så lenge en velger firmware med omhu. Selv dette er problematisk, når man må ringe D-Link support(Norge/europe) for å få mailet tidligere versjoner av firmware på produkter. Lenke til kommentar
Yoshy Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Ikke så vesentlig, men jeg har meget god erfaring med D-link.Så lenge en velger firmware med omhu. Selv dette er problematisk, når man må ringe D-Link support(Norge/europe) for å få mailet tidligere versjoner av firmware på produkter. Det går jo faktisk ann å laste ned eldre versjoner fra nett... ftp://ftp.dlink.com/Gateway/di713p/Firmware/ Lenke til kommentar
eiga Skrevet 20. juni 2003 Del Skrevet 20. juni 2003 Det går jo faktisk ann å laste ned eldre versjoner fra nett...ftp://ftp.dlink.com/Gateway/di713p/Firmware/ Dette er en .com adresse.... Man skal ikke bruke US firmware på trådløst utstyr i Norge. Det henger sammen med at det ikke er lov til å bruke mer en 50mW i Norge, i f.eks USA er det tillatt med 100mW. Det står også helt klart at man mister garantien dersom man bruker en us firmware på utstyret. Derfor er det forskjellig firmware, og tar jeg ikke helt feil er boxenen også modifisert for å kun bruke lovlig watt til den delen av verden de selges til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå