JonasPP Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ja, emnetittelen sier vel ganske mye om hva jeg lurer på. Vurderer sterkt å kjøpe denne lille maskinen, men vil først høre om noen andre har gode eller dårlige erfaringer med den. Versjonen jeg har tenkt på har 500 GB HD, 4 GB RAM, Intel Core 2 Duo SU4100 og 6 cellers batteri. Alle svar mottas med stor takk! Lenke til kommentar
JonasPP Skrevet 13. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2010 Trenger ingen svar på denne tråden. Jeg har kjøpt maskinen Dersom noen har spørsmål om denne maskinen, er det bare å ta kontakt så skal jeg svare så godt jeg kan Lenke til kommentar
shabador Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Trenger ingen svar på denne tråden. Jeg har kjøpt maskinen Dersom noen har spørsmål om denne maskinen, er det bare å ta kontakt så skal jeg svare så godt jeg kan Om du ikke har satt den opp skikkelig enda. Fjern MCAfee med en gang, for å få en mye raskere maskin. Bruk helst dette verktøyet for å få bort alle deler av det: http://download.mcafee.com/products/licensed/cust_support_patches/MCPR.exe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå