Merethe_L Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg ønsker meg helst av alt en god kameramobil...Musikk spiller ingen rolle for meg, for det får jeg ikke brukt... Har også lyst på en touch mobil, kanskje noe ala iPhone, men ikke den..;P En som jeg med et enkelt trykk f.eks kan logge meg inn på facebook;D Hehe Skal IKKE ha nokia... Helst SE, har også sett litt på htc..er det noe..?? Hvilken mobil bør jeg kjøpe??!! Lenke til kommentar
Merethe_L Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) *bump* Beklager... Endret 9. juli 2010 av Merethe_L Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ååh, kom igjen da!! ;P Bump En Bump er når en person svarer på sin egen eller andres tråd kun med intensjon å få oppmerksomhet til tråden, gjerne ved å få den høyere opp i oversikten over tråder i en kategori. Ofte skriver man kun *bump* og ingenting mer. Bumping på forumet begrenses til maksimum to ganger og med minst 24 timers mellomrom. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 X10i eller X10i Mini kanskje? HTC er et veldig bra merke, men kamera har de aldri satset ordentlig på. Da er ovennevnte telefoner en del bedre. Lenke til kommentar
Waver Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Høres ut som du er den fødte Samsung Wave bruker, løp og kjøp.... Lenke til kommentar
Merethe_L Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 X10i eller X10i Mini kanskje? HTC er et veldig bra merke, men kamera har de aldri satset ordentlig på. Da er ovennevnte telefoner en del bedre. Hmm..okey, takk for tips:) Høres ut som du er den fødte Samsung Wave bruker, løp og kjøp.... Men hva er dette bada operativsystemet da..?? Litt småskeptisk til noe som er helt nytt, tenker barnesykdommer...? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Lurer på hvordan du kan mene at han/hun er den fødte Wave- bruker, når Wave ikke har noe spesielt bra kamera, og det er det største kravet til brukeren. Angående Bada så virker det som et helt greit OS. Men det er nytt og litt lite utbredt enda da. Personlig har jeg ikke tro på at Bada kommer til å bli stort slik som f.eks Android. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 samsung galaxy s er litt lik iphone. Utrolig bra skjerm, rask telefon. Kan ta videoklipp i HD kvalitet, og kamera er også ganske bra Lenke til kommentar
Merethe_L Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 samsung galaxy s er litt lik iphone. Utrolig bra skjerm, rask telefon. Kan ta videoklipp i HD kvalitet, og kamera er også ganske bra Så på en test, med bilder tatt av kameraet, og det var jo ikke akkurat noe imponerende kamera??!! 3,2 MP også.. Har 5 nå, så går ihvertfall ikke ned!! Men takker for tipset likevel;) Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Helt riktig at Galaxy S heller ikke har så bra kamera. Du skal ikke bare henge deg opp i antall megapixler. 3,2 holder for alle som ikke skal skrive bilder ut i store formater. Lenke til kommentar
Hei8787 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Nå har vel galaxy 5 mpx og ikke 3,2 men Ditt valg uansett. Du går glipp av en knall fon Lenke til kommentar
Teddymannen Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Er på utkikk etter en god kamera tlf selv....hva med Samsung pixon12? Får bra kritikk på amobil Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Pixon 12 er per dags dato mobilen med det beste kameraet. På det norske markede iallefall. Minus skal være litt dårlig lyd. Pluss at det er ikke alle som er så fan av Samsung sitt Touch Wiz. Lenke til kommentar
Waver Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Lurer på hvordan du kan mene at han/hun er den fødte Wave- bruker, når Wave ikke har noe spesielt bra kamera, og det er det største kravet til brukeren. Angående Bada så virker det som et helt greit OS. Men det er nytt og litt lite utbredt enda da. Personlig har jeg ikke tro på at Bada kommer til å bli stort slik som f.eks Android. Det er nettopp på grunn av kameraet jeg mener han/hun vil nyte Wave. Se link nedenfor... Te skeptikeren Endret 10. juli 2010 av Waver Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Wave har ikke noe spesielt bra kamera. Er kamera viktig så er X10 et bedre valg. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Kan jeg fåreslå iphone 4?? er ein ganske dyr telefon, mn skal vere utrolig bra kamera!! Lenke til kommentar
Teddymannen Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Wave har ikke noe spesielt bra kamera. Er kamera viktig så er X10 et bedre valg. Kona kjøpte seg Wave i dag...ikke dårlig kamera på den,men jeg skal sjekke ut X10. Jeg ville ha Samsung pixon12,men netcom har ikke flere og skal ikke ta de inn igjen Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Bor du i nærheten av Larvik så har vi inne (utstillingsmodell om ikke annet) på elkjøp express. Vi matcher prisene til netcom og du slipper frakt og diverse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå