Requi Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Min 3 1/2 år gamle stasjonære pc har sluttet fullstendig å funke, og jeg har bestemt meg for å kjøpe en bærbar pc. Pc'n må være god nok til å spille spill slik som GTA IV (spesielt denne), Just Cause 2, Modern Warfare 2, Dead Space, Singularity osv, og som også kan brukes til videoredigering, se film på osv. Må også ha en litt stor skjerm Jeg tenker på å bruke alt fra 4000 kr til 11000 kr. Jeg snublet over Studio 1749 (DELL pc) mens jeg lette rundt på nettet, og "spesialbygde" den etter mine kriterier. Ser dette ut som en bra bærbar pc men specs som funker bra? Kan den spille de nyeste spillene uten problemer og redigere film med de aller nyeste programmene uten problemer? Denne bærbare pc'n koster 9830 kr etter at jeg "spesialbygde" den Specs til Studio 1749: PROSESSOR: Intel® Core™ i5-450M (2.4Ghz, 4 Threads, turbo boost up to 2.66 GHz, 3M cache) OPERATIVSYSTEM: Ekte Windows® 7 Ultimate, 64bit, Norwegian SYSTEM RECOVERY: OS Media MUI Windows® 7 Ultimate (64 biter) ressurs-DVD MICROSOFT-PROGRAMVARE: Microsoft® Works 9.0 - Norsk LCD: 17.3” High Definition+ (1600x900) LED with TL FARGER, MØNSTRE OG ARTISTDESIGN: Black chainlink SERVICE OG SUPPORT: PC-en leveres med 1 års hente- og returstøtte på maskinvare MINNE: 4096 MB 1067 MHz tokanals DDR3 SDRAM [2 x 2024] HARDDISK: 1 TB (7200 rpm) dobbel SATA-harddisk (2 x 500 GB) OPTISK(E) STASJON(ER): DVD +/- RW Drive (read/write CD & DVD) with DVD Burn software PRIMÆRBATTERI: Primært 6-cellers litiumionbatteri (56 Wh) Tilbehør: BLUETOOTH: Dell Wireless 365 Bluetooth-modul - europeisk TRÅDLØS TILKOBLING: Intel® Wireless LAN 6200 2x2 802.11a/b/g/n card (EUR) GRAFIKKORT: 1 GB ATI Mobility Radeon HD 5650 Tastatur: Internal Nordic Multi-Language Keyboard Kom med tilbakemeldinger Kan også komme med andre tips for bærbar pc Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 når det gjelder spillytelse vil Radeon 5650 klare de fleste nye spill på minimum medium grafikk. Så spillytelsen vil du ikke klage på. Når det gjelder valg av pc så er det vel slik at DELL leverer over gjennomsnittet god kvalitet, men også til en litt bedre pris. Basert på dine bruksområder ville jeg aboslutt annbefale denne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå