konduktans Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hei! Trenger billig etterfylling av AC i Oslo-lillehammer-området. Billig er stikkordet. R134 gass(ny type). Er ikke lekk, så trenger bare gass. CA 6-700 gram Noen som kjenner noen eller vet om noe billig? Vil ikke betale over 1000 kroner. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tror nok du må over tusen lappen for å få dette gjort. Betalte selv 1200+gass nettopp hos vianor Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 I Fredrikstad er det en fyr som tar 990 kr for jobben inkludert gass, så det er nok mulig å få det til under tusenlappen oppover i landet også Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 (endret) Her jeg bor, er det et firma som selger varmepumper. De har tilgang til slik gass som brukes i air condition, fikk fylt min bil helt full med gass for kun 500kr, og det uten rabatt. Mulig du kan gjøre det samme i Oslo hos slike firma. Endret 11. juli 2010 av Iceman22 Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Her jeg bor, er det et firma som selger varmepumper. De har tilgang til slik gass som brukes i air condition, fikk fylt min bil helt full med gass for kun 500kr, og det uten rabatt. Mulig du kan gjøre det samme i Oslo hos slike firma. Da fikk du selvsagt renset og test av anlegget for lekasjer osv, som absolutt er nødvendig for at AC anlegget skal holde seg optimalt.... Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Det gjorde de ikke, men man får kjøpt sånn ac rensemiddel som man sprayer i luft inntakene på interiøret som renser hele systemet og god lukt Hadde ingen problemer med det, og masse penger spart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå