Emerica Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Uansett hva folk mener om telenor har jeg bestemt meg for det. Jeg lurer på om noen som har erfaring med leveringstiden deres, det står f.eks bestiller du idag lover vi levering innen 10.juli. holder Telenor dette løftet ? Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hos kameraten min tok det 8 mnd. Vet da ikke om det var bygd ut fra før eller om om telenor er utrolig arrogante mennesker. Velg NetGenTel isteden, det er mitt råd. Lenke til kommentar
Geggi1 Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Hos meg så gikk det ca 15 dager. Jeg er bare fornøyd med telenor for jeg har den typen uten nedlasting begrensing. Klarte å snike meg inn før de knep igjen kranen. Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 Jeg vil anbefale deg å tenke deg godt om før du bestiller noe fra telenor, dersom du har mulighet til å benytte andre leverandører bør du gjøre det. Jeg trodde også jeg var heldig som hadde det "klassiske" abbonementet uten 30GB grense, men sliter nå med å få det tilbake etter å ha blitt lurt av et firma innleid av telenor. Nærmere forklart i denne tråden: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...7ccf6d5d9ef0903 Jeg kommer nå til å bytte til f.eks Bluecom så snart jeg blir satt ned til lavere hastighet som følge av denne grensen. Lenke til kommentar
sim Skrevet 18. juni 2003 Del Skrevet 18. juni 2003 gikk kjapt å få det her også.. Hmm, NGT har ikke hatt det beste ryktet på seg angående leveringstid, bare slik at du vet det. Lenke til kommentar
Emerica Skrevet 26. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2003 Bestillingen er registrert, noen som vet sånn ca hvor lang tid det tar til utstyr kommer. ? Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 fra 14 dager og utover skjer det vel ting.. Lenke til kommentar
Noxious Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Uansett hva folk mener om telenor har jeg bestemt meg for det. Telenor er greie de hvis du ikke bryr deg om nedlastningskvoter og dårlig responstid. Dårlig responstid gjør f.eks spilling over internett håpløst. Lenke til kommentar
Emerica Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Alle jeg kjenner med telenor har ikke problem med inetspilling..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå