smackern Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Snart ferdig med min første hjemmeside og har gjort ferdig designet i DW. Nå har jeg kjøpt domene,lastet opp filene, men når jeg åpner sida er den helt fucked.Jeg tror kanskje problemet er at css-fila ikke kommer opp i sia, ikke vet jeg. Slik ser det ut i DW: Se www.smackprod.com for å se hvor fucked den blir. Ftp: Håper på hjelp. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Problemet er at du prøver å hente filene ut fra brukerens datamaskin, lokalt. F.eks, linken til css filen din er file:///D|/Users/Håvard/Desktop/site/css/layout.css Lenke til kommentar
smackern Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Problemet er at du prøver å hente filene ut fra brukerens datamaskin, lokalt. F.eks, linken til css filen din er file:///D|/Users/Håvard/Desktop/site/css/layout.css Javel, hva må jeg gjøre ? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg personlig foreslår å linke til CSS filen din, på serveren. Vil anta det er noe àla "css/layot.css", om du ser i kildekoden din vil du se en sånn link til. ( Du trenger i hovedsak å fjerne "file:///D|/Users/Håvard/Desktop/site/" ) Lenke til kommentar
smackern Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg personlig foreslår å linke til CSS filen din, på serveren. Vil anta det er noe àla "css/layot.css", om du ser i kildekoden din vil du se en sånn link til. ( Du trenger i hovedsak å fjerne "file:///D|/Users/Håvard/Desktop/site/" ) Fjernet "file:///D|/Users/Håvard/Desktop/site/" nå og da ble hele designet ødelagt i DW. Lenke til kommentar
smackern Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 EDIT: Funket likavel! Tusen takk Sk!ppy! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå