Hareton Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Når jeg nå skal ha meg nytt HK og CPU tenker jeg langsiktig, for det kommer ikke på tale å bytte ut deler før det har gått 5 år eller de ryker under veis. Maskinen skal kunne brukes til alt mulig. Jeg vurderer 5970 kort frem til det er fullt eller jeg må bytte ut alt om 5 år eller så. Det er 5 år siden sist jeg bygget en maskin, så jeg trenger litt hjelp. Magefølelsen sier at jeg bør gå for ASUS Rampage III + I7 930 + Corsair Dominator GT DDR3 2000MHz (12 GB). Men jeg er åpen for forslag, gjerne med begrunnelse. Lenke til kommentar
Hareton Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Bør EVGA X58 Classified 4-Way SLI vurderes i tillegg til Rampage III? Eller bør man gå for AMD socket? Lenke til kommentar
Khani Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Intel er dyrere. Men du får mer for pengene hvis du går for amd, og du kan gjerne da spare noen lapper. Lenke til kommentar
theozH Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Jeg ville nok også valgt AMD, jeg skal kjøpe Asus crosshair IV formula og AMD 1055t om noen uker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå