gregersxx Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Jeg kjøpte meg en opel omega 1997 modell nettopp. Og er baer 17 år . så blir 1 år til jeg får lappen. vært gøy å fikset litt på den frem til da? Noe som kan fikses på den? som du ser så er felgene fine, annlegget er bra. Noe annet dere anbefaler får å få denne fin? ønsker ikke no særlig spoiler. Vil ikke at den skal være får rånete.. Endret 9. juli 2010 av gregersxx Lenke til kommentar
Effectiv Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tja syns den var meget fin som den er jeg! Faktisk en av de finere Omegaene jeg har sett på lenge. Skulle til å si at senk er første prioritet, men faktisk fint senket med fine hjul. Trenger ikke større felger etter min mening iallefall Eneste jeg kan se som KAN være fint er lakkering av nedre del på fangere og sideskjørt, men litt usikker for det var fint mtp at listene var svarte også. Eller kan jeg faktisk ikke se noe som bør gjøres. Kanskje senkes litt til, men da må nok coilovers til og det koster fort penger. Kanske du skal bruke pengene på å bytte slitedeler som begynner å bli dårlig? Evt spare pengene til det skjer noe gale Lenke til kommentar
rublings Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Denne er vel så og si en mal for perfekt Omega. Fine lykter, fin senk, fine felger, fin spoiler, alt i alt meget tøff Ellers, meget fin bil du har kjøpt deg Lenke til kommentar
Konformisten Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Så da fin ut den. Såfremt den er i god teknisk stand, mangler du vel bare Opel-merket i grillen Lenke til kommentar
epifant Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det er ulempen med å kjøpe "ferdigskrudd" bil; man får liksom ikke utløp for modifiseringstrangen... Jeg ville sett på ebay.de og liknende etter originalt ekstrautstyr og slikt. Er det ting som ratt, midtkonsoll, instrumentpanel, interiørdeler eller annet som er bedre på en annen modell og som passer over? HAr gjort mye av det samme selv, det meste går omhverandre og koster peanuts og litt arbeidsinnsats. Mulig det er annerledes på Opel, kjenner ikke merket stort... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå