soldat2010 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Som emnetittelen sier, lurer jeg på hvordan styrkerommet på Ørlandet er. Skal inn i august, og har planer om å holde formen vedlike. Kom gjerne med innspill og erfaringer. Alle svar mottas med stor takk Endret 9. juli 2010 av soldat2010 Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Nå vet ikke jeg hvordan styrkerommene på andre baser er, men jeg vil si at styrkerommet her på ørland er ganske bra. Du vil få trent det du vil uten å måtte vente noe særlig på at maskinene skal bli ledig. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Er et helt greit styrke rom her. Se for deg en ok stor gymsal med treningsapparater + et eget spinning/treadmill rom. Apparatene er ikke de nyeste. Men er helt ok. Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Styrkerommet er ikke all verden, men det fungerer. Ganske masse apperater som står rundt om i hele gymsalen der. Ikke like nye og oppdaterte apperater som på f.eks Madla og Kjevik. Dog har idretten ganske bra spinning- og møllerom samt en del speedsykler som er kos ta seg noen runder rundt leiren med Lenke til kommentar
baBuShKa Skrevet 13. juli 2010 Del Skrevet 13. juli 2010 Jaja, gratis treningsrom er bedre enn ingen treningsrom! Det på Madla var faktisk utrolig bra. Morsomt å se hvordan ALLE skal trene de første 3-4 dagene, og så minsker antallet med sånn 90% i løpet av rekrutten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå