Vidunderbumm Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Trenger tips til skandinaviske nettbutikker, har vært på Nelly.no og H&M men syntes de hadde fantastisk lite utvalg på H&M og fant noe på Nelly. Hvilke andre online butikker er brukelige? Det jeg er på utkikk etter er overdeler, chinos, sko etc. -Vidunder Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Zoovillage er veldig bra. Lenke til kommentar
ertestuing Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Caliroots.com er vel svensk? Er for det meste streetwear der. Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Gah, det irriterer meg...feks; http://se.zoovillage.com/store/productdetail.asp?DisplayItemID=50427&Position=16&ListType=1&BrandID=0&CategoryID=6|90&Gender=1&SizeID=0 1200 kr, helt plain svart. Hvorfor finner man ikke cardigans som er litt billigere uten striper alle veier? 1200 kr blir for en cardigan blir for dyrt for meg. Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 9. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Aner ikke hvordan de er på herrefronten da, men laredoute.no er i alle fall helt ok når det gjelder dame. Lenke til kommentar
Vidunderbumm Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. juli 2010 Takker! Kjempe tips Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 13. juli 2010 Rapporter Del Skrevet 13. juli 2010 (endret) Gah, det irriterer meg...feks; http://se.zoovillage.com/store/productdetail.asp?DisplayItemID=50427&Position=16&ListType=1&BrandID=0&CategoryID=6|90&Gender=1&SizeID=0 1200 kr, helt plain svart. Hvorfor finner man ikke cardigans som er litt billigere uten striper alle veier? 1200 kr blir for en cardigan blir for dyrt for meg. *kremt* du betaler for merket. Hvis du synes det er for dyrt må du selvfølgelig se på billigere merker en f.eks ToS. Kan ikke skjønne at det er så vanskelig å finne en helt svart cardigan :/ Finnes jo i de fleste butikker. Endret 13. juli 2010 av toy_man Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå