fjarle Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Koreansk nettside går til angrep Samsungs flaggskip. Les mer Lenke til kommentar
MSL Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Den tålte jaggu meg litt;) Tror ikke jeg skal prøve de tingene ut på min egen, men greit å vite at den tåler litt:) Lenke til kommentar
Blackster Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Det bildet de hele tiden viser , er det Steve Jobs som de har "sensurert" Og er det sånn at de ikke klarte å lage riper i telefonen før de brukte tapetkniv. synes dette var ihvertfall en god test Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Har sett mange slike telefoner med stor skjerm, spesielt iPhone, som har fått knuseskader på skjermen. En på jobben skulle bare skifte klær, og når han tok opp iPhonen fra buksa, var skjermen knust. Hvilken rettigheter har man egentlig på reperasjon når det kommer til slikt? Lenke til kommentar
krass Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) FrihetensRegn: Eks. Hvis du kræsjer bilen din (uhell eller med vilje) så har du ikke krav på noe som helst fra produsent! Din feil/brukerfeil. Har du forsikring derimot, kan du henvende deg til forsikringsselskapet ditt. Over til topic: ser ut som Galaxy S er tryggere ved fall i bakken enn iPhone 4, ingen bombe det akkurat (iPhone 4 er mer sårbar med glass både foran og bak). Men jeg sitter igjen med et inntrykk av at iPhone-glass er mer ripesikkert enn Galaxy S', sammenlignet med tidligere stresstester av eldre iPhones. Men Galaxy S er en sterk konkurrent, og tåler nok mer juling. Ikke overraskende nok Endret 9. juli 2010 av krass Lenke til kommentar
karl-wilhelm Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Youtube link, for de som synes det er uaktuelt med Silver Light: Lenke til kommentar
µT. Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Silverlight? Nei nei nei nei... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Fikk ikke filmen i gang uten hakking før nå. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Krass: Det handler vel om at telefonen skal tåle normal bruk. Om skjermen kan knuse under "normal bruk", f.eks. bare ligge litt i press i bukselomma er det vel en reklamsjonssak. At dette skjer tviler jeg derimot sterkt på... Er vel heller sannsynlig at man har gått på en stolrygg eller noe og knust skjermen på mobilen uten å tenke over det. Lenke til kommentar
sgpeipei Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Jeg mistet min Galaxy S på en parkeringsplass i helga. Hardpakket grus. Da jeg fant ut at telefonene var borte etter ca. en time måtte jeg lete febrisk etter den. Fant den på parkeringsplassen med fronten ned og et fint spor av et dekk på halve baksiden. Det ble tre små hakk på skjermen og litt på kanten, men ellers ingen skade! Fungerer som ei kule fremdeles. Jeg er veldig glad og letter over at det gikk bra. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Den videone var jo ekstremt treig. Loader hvert 5 sekund.... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Youtube link, for de som synes det er uaktuelt med Silver Light: Det er pga silverlight. En før her linka til en youtube versjon ^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg