okvaal Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Den tredje i rekken. Nærmere opplysninger her: http://worldwidephotowalk.com/walk/trondheim-s%C3%B8r-tr%C3%B8ndelag-norge-bratt%C3%B8ra/ Lenke til kommentar
Sille Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg er med. Hvis jeg får ordnet med fri da. Lenke til kommentar
arela Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Tar meg fri fra ferien jeg også Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Vellykket. Husk å melde dere inn i flickr-gruppa. Lenke til kommentar
Sille Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Vellykket. Husk å melde dere inn i flickr-gruppa. Feil gruppe. Det du henviser til er gruppa fra i fjor. Sjekk referansene dine gutt! Dette er rett gruppe: http://www.flickr.com/groups/1486433@N23/ Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Feil gruppe. Det du henviser til er gruppa fra i fjor. Sjekk referansene dine gutt! Dette er rett gruppe: http://www.flickr.com/groups/1486433@N23/ Ah, tenkte meg dét. Denne posten lenker til fjorårets gruppe. Lenke til kommentar
arela Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Fin tur i fint vær - takk te dokk Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Fin tur i fint vær - takk te dokk Ja, veldig hyggelig som alltid.og så mange vi var da..fint at Torgeir lager tradisjon av dette...ser gjennom bildene nå, og hvis Eivind sender meg en PM med mail-adresse har jeg i hvert fall en fulltreffer av han (Ikke på Photo-Walk, men på Photo-Crawl :!: :!: ) Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Takk for turen folkens. Nå kommer utfordringen med å velge ut et bilde til konkurransen... (har sendt deg pm Randi) Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Uggh. Så ikke dette før nå. Er 23 minutter uttafor sentrum (Buvika) for tiden. Trenger sårt en unskyldning for å ta meg en tur med kamera. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ole_Gunnar: Kan gjerne ringe din kjæreste/samboer/kone/sjef/whatever og kreve at du kommer med en eneste gang, da dette er et viktig oppdrag. PM meg for dato og tid (: Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Må isåfall bli min far/sjef - driver på med større oppussingsprosjekt, hvor jeg har rollen som slave. Er vel ganske regelmessige forumwalks i trondheimsområdet though? Kan jo kanskje prøve å hive meg på en av de. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Takk for turen folkens. Nå kommer utfordringen med å velge ut et bilde til konkurransen... (har sendt deg pm Randi) Ja, og dette synes jeg er topp "PhotoWalk", dvs Crawl. :!: Lenke til kommentar
zetlitz Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Visste ikke at det var photo walk i dag før jeg gikk meg på en hærskare med fotografer på Piren, og skjønte at det var noe i gjære. Dessverre så kræsjet det med Motorsportens dag på Leangen, så jeg hadde nok ikke hatt mulighet til å bli med uansett. Da får jeg bare vente å se neste gang om jeg får gjort unna debuten min. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 24. juli 2010 Del Skrevet 24. juli 2010 Ja, og dette synes jeg er topp "PhotoWalk", dvs Crawl. :!: Mulig jeg misforsto litt der, skjønte ikke at en photowalk innebar at man faktisk må gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå