Simen1 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg er på utkikk etter flere objektivvesker a la de Sigma leverer med sine EX-objektiver. Hvor kan jeg få tak i enten originale Sigma-vesker eller lignende vesker til en god pris? Lenke til kommentar
CoconutJoiner Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Jeg er på utkikk etter flere objektivvesker a la de Sigma leverer med sine EX-objektiver. Hvor kan jeg få tak i enten originale Sigma-vesker eller lignende vesker til en god pris? Et søk på Ebay etter "lens pouch" gav mange treff på liknende produkter. Eller var du på utkikk etter noe i Norge kanskje? Endret 9. juli 2010 av shakudu Lenke til kommentar
ventle Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Lowepro lager solide, polstrede objektivvesker. Bruker en på min Sigma 70-200 (som kom uten veske). Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Lowepro har i hvert fall en del tilsvarende produkter. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Eller var du på utkikk etter noe i Norge kanskje? Ikke nødvendigvis, men portoen øker vel ofte totalkostnaden hvis man handler fra utlandet. Tror dere det er mulig å finne slike til under 200 kr fra utlandet? Helst med rimelig eller gratis frakt. Redigert: Denne ser jo ganske bra ut. Jeg må bare finne riktige størrelser først. Endret 10. juli 2010 av Simen1 Lenke til kommentar
arela Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Jeg har kjøpt flere fra Kina i ekte skinn som er foret innvendig. Typisk $9,90 inkl frakt. De er i allefall mye bedre en de posene jeg har fra Nikon; og til brøkdelen av prisen. edit slike som er et stykke nede på siden her: PU Leather Lens pouch Endret 10. juli 2010 av arela Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Eller så ha man jo alltids denne siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå