abene Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Google gjenopptar kjøring i Norge for å ta flere bilder for gatevisning. Les mer Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Håper de tar seg en ny runde i byene her, kjørte og tok bilder i den "tristeste" våren noensinne Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kommer ikke hit uansett.... :] Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ble faktisk overrasket at de tok turen innom her i fjor Selv om det bare var en liten tur rundt "sentrum" fikk det med seg noe. Sol og fint vær var det og. Noen som vet hvor de skal kjøre i år? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Har forstått at de skal kjøre mange nye plasser, pluss at de skal kjøre de plassene de allerede har vært. Mener at jeg leste en plass at bildene skal oppdateres hvert år. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg møtte en pickup, med ett eller annet som liknet et kamerainnretning på utsiden av bilen, kan det være noe slikt som foregikk tro? Var litt ute i huttaheiti og kjørte den dagen, så synes det var rart at de holdt på med slikt der. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Jeg møtte en pickup, med ett eller annet som liknet et kamerainnretning på utsiden av bilen, kan det være noe slikt som foregikk tro? Var litt ute i huttaheiti og kjørte den dagen, så synes det var rart at de holdt på med slikt der.Kan det ha vært et av vegvesenets nye system der et kamera leser av bilskilter? Lenke til kommentar
theozH Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 De var i Harstad for noen mnder siden =D Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 De tok mange fine bilder der jeg bor, god kvalitet, blå himmel. Det er også greit å bruke på mobiltelefon, fordi man kan bruke StreetView Google Maps med GPS og se hvor man befinner seg. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Håper de tar seg en ny runde i byene her, kjørte og tok bilder i den "tristeste" våren noensinne Hele Bergen ser fantastisk ut på Google Streetview. Sol, blå himmel og nyblomstret natur. Lenke til kommentar
bigggan Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Tror jeg har sett den bilen en gang men husker ikke hvor :O Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Så bilen her i nærområdet for mange måneders siden, men enda ingenting på google maps. Lenke til kommentar
larsere Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Kjørte rundt i Porsgrunn for et par månder siden. Lenke til kommentar
neidustoreinternett Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ved en feiltagelse? No no ... det blir for dumt. Ser jeg en bil skal jeg sette en firkanta papp-plate jeg låner fra en uteligger forran kamera utstyret Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Håper de kommer sørover og da mener jeg Sørlandet Lenke til kommentar
chokke Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Får håpe de faktisk inkluderer min gate denne gangen da . Litt kjipt å se den uthviska lille stripa her. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. juli 2010 Del Skrevet 11. juli 2010 Da Google møtte Finn... i en rundkjøring. http://labs.finn.no/da-google-m%C3%B8tte-finn-i-en-rundkj%C3%B8ring/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå