invalid_user Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Dette her er tragisk. Fabianski tabber seg nok en gang ut, forsvaret er ufattelig dårlig, midtbanen er ikke god nok, alt er rett og slett feil. Gruer meg til neste helg jeg også, spesielt siden vi sannsynligvis blir utrolig reduserte. Jeg vet ikke om jeg skal være glad eller trist for at jeg går glipp av andre omgang. 3-1, Chamakh, bra mål, men det er forsvarsspillet som fortjener fokus nå. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Der var forhåpentligvis snuoperasjonen i gang. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hodestyrken til Chamakh blir viktig i år føler jeg! 3-1, litt håp. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Det jeg grøsser over er at det er allmenn kunnskap at Arsenal er svake på cornere. Til og med Legia har fått med seg at man er garantert et mål mot Arsenal dersom man stiller med 5 spillere rundt keeper og skaper et clusterfuck inne i boksen. Jeg skjønner ikke at vi ikke har løst dette problemet etter så lang tid. Jeg gruer meg til kamper mot Blackburn, Stoke osv. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Fyfaen så forpult ræva, 3mål i mot mot et jævla amatørlag med spillere hentet fra snekkerslummen i Polen. En brukbar pre-season blir totalt gruslagt etter tidenes sirkus i forsvaret, liverpoolfansen kommer til å hygge seg godt neste søndag. Overkjøring, voldtekt, mishandling og drapsforsøk er stikkordene etter dette. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Jeg gleder meg til å se Szczesny i 2. omgang. La oss håpe han gjør det bedre enn Fabianski har gjort det. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Kjipt for Fabregas å se hva han kommer tilbake til etter VM-suksessen Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hvordan var målet til Chamakh? Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Innlegg fra Nasri rett utenfor venstrekant av 16-meteren, der Chamakh stanget inn målet i duell med keeper. Bra løst, da det kun var de to som var medvirkende i målet. Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Han klarte også å holde på ballen med 4 mann rundt seg før han sentrer til Nasri. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Herlig dobbeltredning av Scszezny! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 YES EBOUE! Herlig innlegg av Vela! Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 (endret) JA! Da er det kamp igjen! Herlig heading av Eboue! Tror vi ser et lag som totalt undervurderte motstanderen. På samme måte der topplagene ryker ut av cupen i norge, mot antatt mye svakere motstand. Endret 7. august 2010 av Liquidkey Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Jadda! Nå begynner det å ligne på noe her. Lenke til kommentar
Liquidkey Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 GIBBS! Jeg begynner å kjenne igjen dette laget! Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 7. august 2010 Forfatter Del Skrevet 7. august 2010 Nydelig av Gibbs!! Uttrykket til Legia-manageren = PRICELESS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå