Gå til innhold

Arsenals pre-season - 2010/2011

Xanman

Anbefalte innlegg

Dette her er tragisk. Fabianski tabber seg nok en gang ut, forsvaret er ufattelig dårlig, midtbanen er ikke god nok, alt er rett og slett feil. Gruer meg til neste helg jeg også, spesielt siden vi sannsynligvis blir utrolig reduserte.

Jeg vet ikke om jeg skal være glad eller trist for at jeg går glipp av andre omgang.

3-1, Chamakh, bra mål, men det er forsvarsspillet som fortjener fokus nå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg grøsser over er at det er allmenn kunnskap at Arsenal er svake på cornere. Til og med Legia har fått med seg at man er garantert et mål mot Arsenal dersom man stiller med 5 spillere rundt keeper og skaper et clusterfuck inne i boksen. Jeg skjønner ikke at vi ikke har løst dette problemet etter så lang tid. Jeg gruer meg til kamper mot Blackburn, Stoke osv.

Lenke til kommentar

Fyfaen så forpult ræva, 3mål i mot mot et jævla amatørlag med spillere hentet fra snekkerslummen i Polen. En brukbar pre-season blir totalt gruslagt etter tidenes sirkus i forsvaret, liverpoolfansen kommer til å hygge seg godt neste søndag. Overkjøring, voldtekt, mishandling og drapsforsøk er stikkordene etter dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...