Xanman Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 1-0, Nasri! Bra skudd fra rett utenfor 16-meteren. Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Nice bortedrakt Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Keeperdrakta er enda kulere. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Djourou har vært forkastelig dårlig. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Det var da voldsomt. Jeg syntes han har vært helt ok, med tanke på at han nettopp har kommet tilbake fra en alvorlig skade. Haha, Nasri igjen! Sykt frispark. In your face, Domenech. Endret 21. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Helig mål ! Kommer til å bli en viktig spiller den kommende sesongen. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Helt grei omgang. Mange dårlige touch og feilpasninger, men det forventes i pre-season. Samir Nasri har vært fantastisk. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Burde vært 1-1 hadde det ikke vært for en av verdens dårligste avslutninger av Grazspillern. Arshavin; på tide å stå opp nå. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 (endret) Wojciech Szczesny Håvard Nordtveit - Johan Djourou - Laurent Koscielny - Kieran Gibbs Tomas Rosicky - Craig Eastmond - Henri Lansbury Theo Walcott - Jay Emmanuel-Thomas - Jack Wilshere Laget i 2. omgang. Endret 21. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Herre min hatt så svake vi er defensivt. Kommer til å slippe inn 40+ mål i ligaen i år også. 1 Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 3-0, etter en iskald avslutning av Lansbury. Assist av gigantiske JET. Herre min hatt så svake vi er defensivt. Kommer til å slippe inn 40+ mål i ligaen i år også. Herre min hatt så pessimistisk du er. Vi spiller uten Clichy, Sagna og Song, og stopperparet består av en som har vært skadet i flere måneder og en som nettopp ble hentet og ikke har vendt seg til spillet vårt enda. Slapp av, vi er fortsatt i pre-season. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Traore inn igjen, Wilshere ut. La oss håpe han ikke er skadet. Lenke til kommentar
wûst Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Nordtveit har ikke sugd så mye som jeg hadde fryktet, faktisk hatt en helt decent kamp. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Synes Nordtveit har vært positiv denne kampen. Får håpe han får flere muligheter utover sesongen. Le Prof -> Joa, men det er fortsatt bekymringsverdig at man gjør de samme feilene igjen og igjen. Dessuten har vi ikke et stopperpar. Det er å gamble enormt å starte med Kos eller DJ når ligaen sparkes i gang. Vi trenger en stopper til det er helt klart. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Wenger gamblet da han startet med Vermaelen også. Men jeg er enig, vi trenger enda en stopper dersom Campbell velger å reise. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Wenger gamblet da han startet med Vermaelen også. Men jeg er enig, vi trenger enda en stopper dersom Campbell velger å reise. Det er litt annerledes med Vermaelen da han spilte på et bedre lag, på et topp nivå i flere år og har europacup erfaring. Koschielny har spilt 1 år i ligue 1 og vil bruke tid til å tilpasse seg. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Joda, men Koscielny gjorde det eksepsjonelt bra forrige sesong. Jeg tror han vil bli en suksess for oss. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 21. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2010 Samir Nasri og JET var best i hver sin omgang, men Samir trekker det lengste strået og er BB i mine øyne. Det var også morsomt å se Nordtveit spille bra. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 21. juli 2010 Del Skrevet 21. juli 2010 Flott kamp av JET. Helt grei kamp av Nordtveit også hadde noen brae innvolveringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå