Xanman Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) I stedet for å lage kamptråder for hver av treningskampene, tenkte jeg at jeg kunne slenge opp en samletråd hvor vi kan diskutere alle kampene i pre-season. Kampene er strengt tatt ganske uviktige, og jeg tviler på at noen her inne gidder å lage detaljerte tråder til hver av dem. Hvis dette er noe flertallet her inne er uenig i er det bare å si ifra, så kan en moderator eventuelt stenge tråden. Foreløbig terminliste: Dessverre er jeg på jobb når den første kampen spilles. Vet noen om ATVO viser kampen i reprise? Edit: And if you miss any of the action, Arsenal TV Online will also carry two highlights packages of each game, the full 90 minutes on demand plus exclusive post-match reaction from Wenger and his players. Fair enough. Endret 27. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 SS2, hva er det for noe? Går ikke milan og celtic kampen på arsenal tv? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 SkySports2. Nei, Emirates Cup vises ikke på ATVO. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 (endret) Det blir vanskelig å tippe et lag, men jeg regner med at det blir veldig reservepreget, og at spillerne som har spilt i VM spares. Wojciech Szczesny Francis Coquelin - Laurent Koscielny - Thomas Vermaelen - Kieran Gibbs Jack Wilshere - Craig Eastmond - Henri Lansbury Samir Nasri - Marouane Chamakh - Nacer Barazite Ser svært gjerne dette laget. Endret 10. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 SkySports2. Nei, Emirates Cup vises ikke på ATVO. ok Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Barnet i dag folks! Du kan se kampen om du har et medlemsskap på arsenal.com der du kan betale ca. 4£ for i måneden. 22 mannstroppen som er tatt med er følgende: Almunia, Arshavin, Barazite, Chamakh, Djourou, Eastmond, Eduardo, Emmanuel-Thomas, Fabianski, Frimpong, Gibbs, Henderson, Koscielny, Lansbury, miquel, Nasri, Nordtveit!, Rosicky, Traore, Vermaelen, Walcott og Wilshere. Et spennendes lag som kan slå ifra seg. Håper virkelig Nordtveit får starte og kanskje det blir et par innhopp i serien i år, hvis han ikke leies ut? Forøvrig så er det snakk om at Ramsey kan starte opp skikkelig i April. Håper han kommer tilbake på nivået han viste før han ble skadet og bare bygger videre på det:) Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Legger inn den her: Surprisingly, Manuel Almunia has been omitted from the 22-man squad, with rumours suggesting the Spaniard could be leaving this summer as part of Wenger’s search for a new goalkeeper. God dag det her Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Herligt Får håpe han tar inn en keeper med litt klasse denne gangen. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 1-0 etter 90 sekunder. Arshavin som er målskårer. Arsenal presser Barnet veldig bra og ender opp med å vinne ballen ganske høyt oppe hver gang Lenke til kommentar
Gjest medlem-140898 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Tror det blir VELDIG vanskelig å se hvor god Laurent Koscielny er etter denne kampen Endret 17. juli 2010 av medlem-140898 Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 hehe ja. Nordtveit har imponert meg litt, som høyreback, ettersom han egentlig er midtstopper. Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Fy faen, dette her er nesten bedre enn VM. <3 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Wilshere er en syk, syk spiller. Gotta love him. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 3-0 til pause. Bedre enn i fjor hvertfall, da det endte 2-2. Gleder meg til å se Chamakh etter pausen nå. siste målet ble forøvrig laget av jay simpson. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Hvordan var Koscielny og Chamakh? Ser at både Frimpong og Wilshere imponerte stort. Håper Frimpong får sjansen sin i CC kommende sesong. Lenke til kommentar
sunde1990 Skrevet 17. juli 2010 Del Skrevet 17. juli 2010 Begge hadde ikke for mye å gjøre. Andre omgang var ikke i nærheten så spennendes som første. Chamakh kom til et skudd rett utenfor 16 meteren som havnet utenfor. Frimpong og Wilshire gjorde sin jobb veldig bra i første omgang. Presset var virkelig bra som hjalp til for å vinne ballet høyt oppe. Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 (endret) Ok, takk! Wenger om nykommerne: "Both new signings did well over the 45 minutes," he said. "Koscielny adjusted slowly to the required challenges in the air, and you could see Chamakh was very good at bringing players in. With our creative midfielders, that will be suited to our game." Vet noen når extended highlights kommer på ATVO? Endret 17. juli 2010 av Le Professeur Lenke til kommentar
Xanman Skrevet 17. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2010 Målene: http://www.youtube.com/watch?v=SEGlec8W2Bk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå