eimo99 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Noen som vet hvor stor hastighet som skal simuleres med naf hengern som demonstrerer dette? Tenker da på hengern som de har som du blir spent fast i en bilstol med belte og sluppet ned en "sklie" Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Lenge siden jeg forsøkte dette, men mener å huske at det var 7 km/h. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Ja, 7 km/h høres riktig ut. Nå er det nesten et år siden jeg hadde glattkjøring, men prøvde en der, og er nokså sikker på at det var 7 km/h - det var ihvertfall under 10! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Prøve dette på skolen ifjor, vi fikk vite at vi kom opp i 10 km/t. Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Ringte naf men de viste det ikke på teknisk der inne.. Har veddet mot en kamerat.. han påsto hardnakket at det var rundt 50 km/t. vi veddet 500 kr men jeg måtte fremvise sikre kilder på det.. Jeg også mener det er rundt 10 km/t.. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 10. juli 2010 Del Skrevet 10. juli 2010 Ringte naf men de viste det ikke på teknisk der inne.. Har veddet mot en kamerat.. han påsto hardnakket at det var rundt 50 km/t. vi veddet 500 kr men jeg måtte fremvise sikre kilder på det.. Jeg også mener det er rundt 10 km/t.. Bevis nok for at det ikke går i 50 km/h er at man aldri har alvorlige skader ifbm. disse demonstrasjonene. Lenke til kommentar
eimo99 Skrevet 10. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2010 Jeg vet men regner med han vet han bommet så han ønsket sikre kilder I utgangspunktet er det nok bare å betale for han men Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå