24erBest Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) Hei! Jeg har fått godkjent fravær, og har levert legeerklæring, siden jeg ikke var frisk nok til å komme på eksamen (vg1). Jeg har nå fått skoleplass, og der står det at jeg ikke har møtt til eksamen. Vil det stå "ikke møtt" selvom jeg har legeerklæing? Jeg har egentlig 45 poeng, men har nå visst 40 poeng, pga. jeg ikke var på eksamen. Tusen takk for hjelp på forhånd. Endret 9. juli 2010 av 24erBest Lenke til kommentar
Jyrg1 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Hei! Jeg har fått godkjent fravær, og har levert legeerklæring, siden jeg ikke var frisk nok til å komme på eksamen (vg1). Jeg har nå fått skoleplass, og der står det at jeg ikke har møtt til eksamen. Vil det stå "ikke møtt" selvom jeg har legeerklæing? Jeg har egentlig 45 poeng, men har nå visst 40 poeng, pga. jeg ikke var på eksamen. Tusen takk for hjelp på forhånd. Hei, vil anbefale deg å ta kontakt med Elevorganisasjonen. De har en super rettighetstjeneste, du kan ringe 22 99 37 00, sende en mail til [email protected], eller sende EO <ditt spørsmål> til 2030! Lenke til kommentar
24erBest Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 Takk for hjelp. Fikk svar fra inntakskontoret, og de sa at skolen har gjor en feil! Herregud, det jeg visste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå