Jakoozie Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 FIFA 11 følger opp på linja med spillerskapt innhold. Les mer Lenke til kommentar
igxx Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Gleder meg SYKT til fifa 11 kommer ut:D<33 Gleder meg SYKT til fifa 11 kommer ut:D<33 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 (endret) fifa har kjøpt hvert eneste fifa spill siden 01 Endret 9. juli 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 Gleder meg! Men hadde vært ekstra genialt viss spelet hadde blitt lansert tettare opp mot Premier League, det hadde vært saker! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 ENDELIG sier jeg bare! Har irritert meg grønn over total mangel for muligheten til å opprette spillere, lag, effekter osv.. Spesielt konsollversjonene har jo vært fullstendig ribbet for slike muligheter, du kan jo knapt opprette egne spillere selv i de siste utgavene av Fifa?! Husker tilbake til FIFA 2004 hvor jeg satt med Creation Center programvare til PC-utgaven og opprettet mitt lokale fotball lag, designet relativt genuine drakter, med sponsorer og alt mulig! Kan ikke fatte hvorfor "nyere" og "bedre" utgaver har gått så til de grader tilbake på nettopp dette punktet, så gleder meg over at ting endelig ser ut til å kunne snu! Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 ENDELIG sier jeg bare! Har irritert meg grønn over total mangel for muligheten til å opprette spillere, lag, effekter osv.. Spesielt konsollversjonene har jo vært fullstendig ribbet for slike muligheter, du kan jo knapt opprette egne spillere selv i de siste utgavene av Fifa?! Husker tilbake til FIFA 2004 hvor jeg satt med Creation Center programvare til PC-utgaven og opprettet mitt lokale fotball lag, designet relativt genuine drakter, med sponsorer og alt mulig! Kan ikke fatte hvorfor "nyere" og "bedre" utgaver har gått så til de grader tilbake på nettopp dette punktet, så gleder meg over at ting endelig ser ut til å kunne snu! Fullstendig enig. Uforståelig at de gradvis sluttet å ha med editorere. Det er jo null stress å ha det med, utviklerne bruker det jo selv. Men bra at de endelig har forstått hvor viktig slikt er, spesielt når man kan dele over nett. Adeccoligaen på dugnad, anyone? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg