Gå til innhold

Er dette et oppsett som vil yte bra?

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg lurer på om dette oppsettet funker bra og vil yte maksimalt i denne prisklassen.

Psu vet jeg er nok watt,men viss jeg senere skal kjøre crossfire så må jeg kanskje investere i 750 eller 850w ?

Jeg tar 955 pga det er vell ingenting å clocke den til 3,4 ghz på stock vifta?

Det har vell ingenting å si hvilket merke jeg bruker på skjermkortet så jeg går for det billigeste.

Harddisk F3 1tb er vell den beste 7200 rpm på markedet.

Cd dvd drive tar jeg det billigste av.

Hovedkortet vil jeg ha full støtte til crossfire på

Ram er på kompitabel lista til hk.

Kabinettett er vell bra og billig?

Jeg føler da at alt burde passe og yte maksimalt i denne prisklassen. Noen som har noen tips eller bedre oppsett til ca 8500?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser greit ut det der. I prisklassen 9k får du vel ikke noe særlig bedre

Kabinettet er knall

Harddisk stemmer, F3 er raskeste 7200 disken.

Skal gå fint å klokke den, men vurder å invester i en CPU kjøler alikevel. Kan anbefale CM Hyper 212 Plus, holder masse til det du skal.

HK ditt gir støtte til crossfire ja, men ikke noe mer. Er bare to x16 slots, men er vel alt du trenger ;)

Skal du ha CF senere blir du pent nødt til å ha mer enn 650W. En kvalitets PSU som Corsair HX 750 vil kunne yte det du trenger, evt en litt billigere 900W.

Lenke til kommentar

Ser greit ut det der. I prisklassen 9k får du vel ikke noe særlig bedre

Kabinettet er knall

Harddisk stemmer, F3 er raskeste 7200 disken.

Skal gå fint å klokke den, men vurder å invester i en CPU kjøler alikevel. Kan anbefale CM Hyper 212 Plus, holder masse til det du skal.

HK ditt gir støtte til crossfire ja, men ikke noe mer. Er bare to x16 slots, men er vel alt du trenger ;)

Skal du ha CF senere blir du pent nødt til å ha mer enn 650W. En kvalitets PSU som Corsair HX 750 vil kunne yte det du trenger, evt en litt billigere 900W.

Takk for et grundig svar. Vil helst ha en bilig psu under 1000kr. Har sett litt p+å chiftec sine 750 super series. Er dette en bra psu?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...